طلاب پژوهشگر حوزه های علمیه خواهران حمایت شوند

پنجشنبه ۷ اردیبهشت – ۰۱:۵۶:۲۵ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا-  استاد مدرسه علمیه خواهران فسا برلزوم حمایت از طلاب پژوهشگر حوزه های خواهران به ویژه در بعد مالی تاکید کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل ازمرکز خبر حوزه، خانم فاطمه راستی کردار با اشاره به مطلب فوق ابراز داشت: در حال حاضر خواهران طلبه ای که در حوزه های علمیه شهرستان ها مشغول به تحصیل هستند، از آنجاکه بخش قابل توجهی از آن ها از روستا ها به مدارس آمده اند، با مشکلات مالی روبرو هستند و لذا برای انجام فعالیت های پژوهشی و رفت و آمد به کتابخانه ها و رجوع به منابع، با مشکل مواجه هستند که لازم است در راستای حل مشکلات آن ها اقدام شود.
وی همچنین افزود: بسیار ضروری است که از طلاب شهرستانی در انجام پژوهش هایشان حمایت های لازم به عمل آید تا آنان انگیزه بیشتری برای کارهای تحقیقاتی در آینده داشته باشند.
این پژوهشگر حوزوی که تاکنون در چندین جشنواره حوزوی حایز رتبه های برتر شده است، ادامه داد: بخشی از مشکلات حوزه های علمیه خواهران به ویژه در شهرستان های دور از مرکز،  مربوط به کمبود منابع معتبر مطالعاتی می شود.
وی اضافه کرد: به عنوان مثال ما در مدرسه علمیه فاطمیه فسا، با کمبود سیستم رایانه ای و دسترسی اینترنت روبرو هستیم ؛ همچنین طلاب مدرسه نیز به نرم افزارهای آموزشی بیشتری نیازمند هستند.
این استاد حوزه همچنین با اشاره به حضور پر رنگ طلاب فسا در جشنواره های علمی و پژوهشی مختلفی که در سطح استان فارس و نیز کشور برگزار می شود، بیان داشت: از آن جا که بنده استاد راهنمای پایان نامه طلاب هم هستم، بعضا مشاهده می کنم که تحقیقات آن ها به واسطه کمبود منابع و از عمق لازم برخوردار نیست و لذا باید ضمن آموزش لازم به طلاب، آن ها را بیش از پیش با فرهنگ تحقیق و پژوهش آشنا کرد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۲۶۱۳۵۶۲۵۱۲۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.