طلاق توافقی زوج جوان به سبب دلمشغولی‌های کاری مرد!

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ سهشنبه ۱۶آبان۹۱،

2280.jpg

زن جوان در دادگاه گفت: کار برای همسرم اولویت اول را دارد و زندگی‌اش را به سبب علاقه‌ای که به کارش دارد تاکنون نادیده گرفته است. دیگر نمی‌خواهم با چنین فردی زندگی کنم.

به گزارش تفسیری خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، زوج جوانی در دادگاه خانواده حاضر شدند و در خواست طلاق توافقی‌شان را به قاضی دادگاه ارائه نمودند. زن جوان که ۲۵ سال سن داشت، خطاب به قاضی گفت: دو سال است که با شوهرم ازدواج نموده‌ام اما تا به حال حتی یک بار هم به مسافرت نرفته‌ایم و به جرات می‌گویم از وقتی که با شوهرم ازدواج نمودم، دچار افسردگی شده‌ام.

وی ادامه داد: شوهرم در زندگی تنها به فکر کار است و گویی با کارش ازدواج نموده، زیرا حاضر است حتی زندگی‌اش را فدای کارش کند و این موضوع سبب به وجود آمدن اختلافات بسیاری در زندگی‌مان شده است.

این زن جوان ادامه داد: شوهرم حتی اجازه نمی‌دهد که با خانواده‌ام به مسافرت بروم و من از صبح تا شب در منزل هستم و وقتی که شوهرم به منزل می‌آید آن‌قدر خسته است که نمی‌تواند مرا برای تفریح، خارج ببرد.

وی افزود: دیگر از این وضعیت خسته شده‌ام و نمی‌خواهم با شوهرم به زندگی ادامه دهم. خواهان جدایی از او هستم و هیچ‌گونه ادعای مالی نسبت به شوهرم ندارم.

در ادامه جلسه دادگاه، شوهر این زن که ۲۹ سال سن داشت، در پاسخ به صحبت‌های همسرش خطاب به قاضی گفت: همه حرف‌های همسرم را قبول دارم و می‌دانم که در این دو سال نتوانستم او را خوشبخت کنم.

وی در ادامه بیان نمود: نمی‌خواهم بیش از این همسرم را آزار دهم، زیرا حق را کاملا به او می‌دهم، او به جدایی اصرار دارد و فکر می‌کنم بعد از جدایی‌مان همسرم راحت‌تر بتواند برای زندگی‌اش تصمیم بگیرد.

به گزارش تفسیری ایسنا، قاضی دادگاه بعد از شنیدن اظهارات زوج جوان از آنها خواست تا از جدایی منصرف شوند، اما هر دوی آنها اصرار به جدایی داشتند به همین سبب قاضی حکم طلاق توافقی این زوج را صادر نمود.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.