طلاق همسر با تولید اولین آلبوم موزیک !

علیرضا افتخاری به بی‌اخلاقی در انتساب سخنانش به شخصی خاص گلایه کرد و گفت: گفتم که برخی‌ها با «اولین آلبوم» خود زن‌شان را طلاق می‌دهند و این یک معضلی است که باید نسبت به آن حساس و هشیار بود.
– — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – —

به گزارش ممتازنیوز به نقل ازفارس نوشت: علیرضا افتخاری خواننده کشورمان چندی پیش به بیان مطالبی درباره موسیقی امروز پرداخت و در ضمن سخنانش درباره برخی معضلات در این حوزه مواردی را بیان کرد. افتخاری با ارسال یادداشتی نکاتی را در مورد برداشت برخی منابع خبری از مصاحبه‌اش ارائه کرده که در زیر می‌آید:

متن این یادداشت به شرح زیر است:

چندی پیش در گفت‌وگوی مشروحی که داشتم بر اهمیت اخلاق و لزوم توجه به خانواده‌ نکاتی را به دوستان هنرمند یادآور شدم. در آنجا عنوان کردم که اساتید ما در روزگار گذشته بیش از همه چیز به اخلاق پایبند بودند و حرمت فعالیتی را که انجام می‌دادند نگه می‌داشتند و اتفاقا همین مساله موجبات ماندگاری آنها را در دل مردم فراهم نمود. در آنجا عنوان کردم که هنرمندی که اهل تزکیه باشد سکوتش هم مخاطب را مجذوب می‌کند.

این مساله امروز بیش از زمان‌های دیگر باید مورد توجه قرار گیرد چراکه متاسفانه علیرغم وجود افراد ریشه‌دار در این عرصه برخی مصادیقی که امروز دیده و شنیده می‌شود نشان از توجه کمتر به میراثی است که از گذشته در این عرصه به ما رسیده است.

این هشداری است که از سر درد و دلسوزی برای جوان‌هایی عنوان کردم که قرار است صدای ساز و آوازشان مردم را تحت تاثیر قرار دهد. به همین خاطر گفتم که برخی‌ها با «اولین آلبوم» خود زن‌شان را طلاق می‌دهند و این یک معضلی است که باید نسبت به آن حساس و هشیار بود.

پس از انتشار این درددل، برخی سایت‌ها به جای توجه به این هشدار و تلاش برای همفکری برای حل این معضل با ترفندهای ژورنالیستی به برداشت‌های ناصواب از سخنانم پرداختند و حرف‌هایم را به فرد و افراد خاصی نسبت دادند؛ در صورتی‌که این گفته‌ها به شخص یا اشخاص خاصی برنمی‌گردد و هدف اصلاح مشکلی بوده که به گمانم دامن جوانترهای ما را گرفته است.

باید بدانیم کار موسیقی بسیار دشوار و بازی با آتش است و افرادی که نیت ورود به این عرصه (و هر عرصه دیگر) را دارند باید قبل از موسیقی به خودسازی بپردازند تا با افزایش توجه مردم پایشان نلغزد.

اگرچه به توهین‌ها و آزار برخی که بدون توجه به عمق مطالب تنها در صدد تخریب شخصیت انسانها هستند آشنایم و به آن عادت کرده‌ام اما باید بگویم که این هشداری بود که از سر درد بیان کردم و به آن نیز اعتقاد راسخ دارم.

طبقه بندی: اخبار مهم   |   تعداد بازدید: ۶۶ نفر   |   تاریخ انتشار: شنبه ۹ اردیبهشت
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , علیرضا افتخاری

مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.