طنز/ از اول هم معلوم بود کی رییس جمهور می​شه!

۲۴خردادماه،

طنز و کاریکاتور > طنز – بهمن پورجمشید در ایسنا نوشت:

وقتی یک فرد بدگمان و همیشه معترض فردا صبح از پای کانال های ماهواره بلند شده و از نتیجه آراء انتخابات ریاست جمهوری با خبر می گردد در حالی که به خاطر نمی آورد اصلاً دیروز رای داده یا نه با توجه به نام فرد پیروز خواهد گفت:

اگر رییس جمهور قالیباف باشد: بابا تابلو بود که قالیباف رو می خواستند رییس جمهور کنند. ندیدی چطور خبرهاش رو منتشر می کردند؟ فقط ما ساده بودیم که دلخوش بودیم!

اگر رییس جمهور رضایی باشد: از اول معلوم بود!می خواستند این دفعه یک نفر لر رییس جمهور بشه تا انتخاب رییس جمهور محدود به چند استان نشه!فقط ما ساده بودیم که گول خوردیم!

اگر رییس جمهور غرضی باشد: مثل روز روشن بود می خواهند غرضی را رییس جمهور کنند. دقیقه نود تاییدش کردند تا به طور مثالً پدیده باشه. فقط ما فریب خوردیم!

اگر رییس جمهور روحانی باشد: دیدی گفتم می خواهند روحانی را رییس جمهور کنند! براش موج درست کردند فقط برای اینکه در شرایط تحریم تغییر ایجاد کنند. همه ما سرکار بودیم بابا!

اگر رییس جمهور جلیلی باشد: بایدم می شد! چون از اول اراده این ها این بود که جلیلی را رییس جمهور کنند. اصلا دو سه ساله دبیر شورای امنیت ملی شد تا به جهان معرفی باشه. همه انتخابات هم فیلم بود تا جلیلی را رییس جمهور کنند!

اگر رییس جمهور ولایتی باشد: نگفتم! بابا از یک سال پیش ولایتی را برای رییس جمهوری آماده کرده بودند. و گرنه چرا پیگیری بیداری اسلامی را دادند به ولایتی؟ فقط برای این که نشان بدهند روی ولایتی نظر دارند. ما هم خام شدیم رای دادیم!
۶۰۶۰


RSS
منبع:خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.