طنز/ برنامه این هفته دکتر ظریف از دیدار با پروین تا حضور در کیهان

گردآوری شده توسط گروه تفریحات و سرگرمی خبرگزاری ممتازنیوز

طنز و کاریکاتور > طنز – با توجه به حضور غیر مترقبه دکتر ظریف عزیز در پشت صحنه «شوخی کردم» استاد مهران مدیری، برنامه هفته آینده ایشان بدین ترتیب به چشم و نظر شما می رسد.

شنبه صبح:

حضور در سینما آزادی و تماشای فیلم «جیب بر خیابان جنوبی» به همراه عوامل فیلم. وی در این دیدار ساخت فیلم خوب را یکی از راه های پیروزی در مذاکرات پیش رو دانست و گفت: برای مثال خانم اشتون بسیار از تماشای فیلم اخراجی ها و جدایی نادر از سیمین در مذاکرات یاد می کنه! کیانوش عیاری نیز که در این مراسم حضور داشت به اشاره به ساخت سریال «روزگار قریب» به دکتر پیشنهاد داد که سریال «عصر ظریف» را از زندگی و زمانه ایشان بسازد. دکتر ظریف نیز در پاسخ به این پیشنهاد مقداری خندید.

شنبه عصر: 

حضور در برنامه شب چله باشگاه پرسپولیس و گپ زدن با علی پروین. پروین در این مراسم به ظریف گفت: این فیس بوکت چیه که نوه ما همه ش توشه! (صدای خنده حضار). 

یکشنبه صبح:

حضور در پشت صحنه برنامه بودجه سال ۹۳ و آشنایی با عوامل کسری بودجه در سال های قبل.

یکشنبه عصر:

یکساعت و نیم به وزارتخانه سر می‌زنند و بعد از آن به تماشای نمایش «بادی که تو را خشک کرد، مرا برد» پرداخت و پس از تئاتر دقایقی با پژمان جمشیدی گپ زد. جمشیدی نیز از ظریف خواست به دنیای تئاتر بیاید و این فضا را تجربه کند.

دوشنبه:

تعطیل است و دکتر غیر از فیس بوک، جایی نمی رود.

سه شنبه صبح:

حضور در برنامه خانواده و بازدید از پشت صحنه برنامه «غذا چی بخوریم؟» هرمز شجاعی مهر در این دیدار به ظریف می گوید: شما غذا چی دوست داری؟ و دکتر پاسخ می دهد: غذاهای ایرونی. وی در پاسخ به اینکه در مذاکرات ژنو غذا چی می خوردین، نیز گفت: از خونه تخم مرغ آب پز می بریم. البته عراقچی هم گاهی اوقات الویه میاره که باهم میریزیم رو هم میخوریم.

سه شنبه عصر: 

حضور در پشت صحنه برنامه بیست و سی که با حضور بعضی عوامل خودجوش از ورود دکتر به استودیو ممانعت می گردد. البته دکتر کمی فرمان ماشینش را کج می کند و به پشت صحنه برنامه عمو پورنگ می رود. آنجا امیرمحمد از او تقاضا می کند که در دور بعدی مذاکرات او و عموپورنگ را نیز با خود ببرند که با خنده ظریف، این پیشنهاد تایید می​شود. 
خبر ویژه بیست وسی همان شب: وزیر امور خارجه دقایقی قبل برای حضور در بیست و سی دچار کمردرد شد و به خانه برگشت. 

چهارشنبه صبح:

دکتر یک ساعتی به وزارتخانه می رود و بعد از رتق و فتق امور، خودش را به کمپ باشگاه استقلال می رساند و از نزدیک با هاشم بیک زاده ملاقات می کند و همانجا او را لایک کرده و روی صفحه فیس بوکش قرار می دهد! بیک زاده نیز با اشاره به علاقه اش در خصوص فیس بوک از دکتر می خواهد که وی چت را رفع فیلتر کنند که دکتر به او می گوید: فیلتر شکن رایگان بهت میدم برو حال کن!

پنجشنبه صبح:

دکتر ظریف با حضور در پشت صحنه سریال شاهگوش، از گریم محسن تنابنده بسیار خوشش می آید و با او یک عکس یادگاری می گیرد. تنابنده در این دیدار شعر «تو که غمگینی و تنها…میون تموم دنیا» را برای او اجرا کرده و ظریف هم در پایان دیدار با اشاره به بعضی بداخلاقی ها و غمگینی این روزهایش، شاهگوش را عامل رفع غم هایش دانست و قول مساعد داد از حقوق ملت ایران در مذاکرات به شدت دفاع کند.

پنجشنبه عصر:

طبق نامه ارسالی، قرار بود دکتر از پشت صحنه کیهان دیدار کند که به سبب تعطیلی روزنامه، این دیدار به بازدید سرزده از پشت صحنه مدرسه موش ها تبدیل شد. در این دیدار دکتر ظریف به عنوان وزیر امور خارجه شهر موش ها منصوب شد.

****

نکته روز:

با توجه به احکام صادره کمیته انضباطی برای علی دایی و همچنین رای قاطع و عجیب کمیته استیناف پیشنهاد می گردد، کمیته نامبرده با همکاری فدراسیون فوتبال به کمک قوه قضائیه بیایند و بعضی پرونده ها را کنترات بپذیرندو تکلیف کلی پرونده را یکسره کنند:

چند نمونه رسیدگی کنتراتی فدراسیون و کمیته استیناف

نام پرونده

رای صادر شده فدراسیون

نظر کمیته استیناف

اختلاس در بیمه ایران

حبس ابد برای متهم ردیف اول

۲۰ میلیون تومان جریمه متهم ردیف اول و آزادی باقی متهمان

پرونده محمود خاوری

۲۰ سال حبس و پرداخت ۴۰۰ میلیون تومان جریمه

تبرئه و دریافت ۱۰۰ میلیون غرامت

فساد ۳ هزار میلیاردی

محرومیت مادام العمر همه متهمان

تبرئه همه متهمان و پرداخت نفری دو میلیون تومان به حساب خزانه

دادگاه محمود احمدی نژاد

رای صادر شده در کشوی میز استاد(…) مانده است.

شنود دفتر علی مطهری

پرونده از اساس کذب است.

۱۰ سال حبس برای علی مطهری

 

 

 

 

محسن حدادی

۶۰۶۰


RSS
منبع:خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.