طنز/ مسجدجامعی ۱۲۶ درصد اصولگراست و بارها با خاتمی زاویه پیدا کرده!

گردآوری شده توسط گروه تفریحات و سرگرمی خبرگزاری ممتازنیوز

طنز و کاریکاتور > طنز – با توجه به بعضی اظهار نظرها، پس از انتخابات و معرفی شدن دکتر روحانی به عنوان نماینده اصولگرایان و پیروزی اصولگرایان در انتخابات پیش​بینی می​شود در آینده نزدیک این اظهارات در خصوص شورای شهر تهران منتشر شود.

یک عضو جبهه پاسکاری:

اگرچه نامزد نهایی ما همچنان دکتر لنکرانی است و در کره خاکی بهتر از او هنوز پیدا نشده که ما از او حمایت کنیم اما احمد مسجد جامعی هم با توجه به زمینه های اعتقادی و پشتوانه مذهبی، یک اصولگرای کامل است که مورد حمایت جبهه ما هم هست. البته اگر پایش را چپ بگذارد ما دیگر تحمل نمی​کنیم و پایمان را چپ می​گذاریم.

سرمقاله یک روزنامه صبح:

طبق اسناد غیر قابل انکار و با توجه به ترکیب شورای شهر تهران که کاملا به نفع اصولگرایان بود، مسجد جامعی هم یک اصولگراست. در واقع کلا هرکسی رییس شورا می​شد، اصولگرا بود و اصولگرایان پیروز بودند؛ چینش منتخبان شورای شهر در کل کشور هم از پیروزی ۷۸ درصدی اصولگرایان بر ۱۲ درصدی اصلاح طلبان حکایت داشت.(۱۰ درصد نیروهای مستقل متمایل به اصولگرا). اصولگرایان از ۱۰ سال پیش همیشه پیروز بودند، انتخابات امسال هم این را تایید کرد. شورای شهر و مجلس هم همینطور. احمد مسجد جامعی هم یک اصولگرای قدیمی است که صبغه و سابقه انقلابی او بر هیچکسی پوشیده نیست. او تنها وزیر اصولگرای دولت اصلاحات بوده و بارها از دیدار سوروس نیز در محافل مختلف ابراز انزجار کرده و نظرات خوبی دربارهٔ فتنه داده است.

سایت هوا نیوز:

مسجد جامعی تنها با یک رای رییس شده و بازرسان شورای شهر می​توانستند یک رای را ممتنع کنند و انتخابات برود مرحله دوم اما این کار را نکردند و این لطف به مسجد جامعی بوده. اگرچه طبق نظرسنجی یک نهاد بسیار معتبر که در اختیار ما قرار کرفته او ۱۲۶ درصد اصولگراست و این یعنی نوار پیروزی های اصولگرایان همچنان ادامه دارد و اصلاح طلبان باید فکری به حال قبل سیاه خود بکنند و ببینند چرا دیگر مردم به آنها اقبالی نشان نمی دهند.

خبرگزاری چیز:

مسجد جامعی که سالهاست اصولگرایی خود را نشان داده حالا هم به انتخاب اصولگرایان بر صندلی ریاست شواری اصولگرا نشسته. در واقع این یک تاکتیک اصولگرایی بود که مهندس چمران دیگر رییس شورا نباشد و فرصت به جوان ترهای اصولگرا داده شود. اسناد بسیاری هست که مسجد جامعی در دوره اصلاحات هم به زور وزارت را پذیرفته و تحت فشارهای خارجی و داخلی، وزیر خاتمی شده و بارها در جلسات مختلف هیئت دولت با خاتمی زاویه پیدا کرده و کج نشسته تا به نوعی مشکل داشتن با دولت اصلاحات را نشان دهد. حتی در جلساتی که نوار صوتی آن نزد ما موجود است در پاسخ به درخواست خاتمی گفته است: «نه»! و این ها همه دلایل متقنی است که او یک اصولگرای تمام عیار است.

دکتر باد کاریان:

مسجد جامعی یک انقلابی اصولگرای واقعی است و ما تردید نداریم اگر شهردار تهران محسن هاشمی هم باشد، باز هم برگ زرینی بر کارنامه اصولگرایان می درخشد چرا که او فرزند استوانه انقلاب است که هیچکس نمی تواند اصولگرا بودن پدرش را تکذیب کند و از آن پدری همچین پسری که مومن و انقلابی و اصولگرا و پاکدست است، به شهرداری راه می​یابد. به هرحال همانطور که اگر جلیلی رییس جمهور می شد گفتمان انقلاب پیروز شده بود و حالا روحانی هم همان ادامه دهنده گفتمان انقلاب است، مسجد جامعی هم برآمده از گفتمان انقلاب است و اصولگراست و شهردار آینده هم چه قالیباف باشد چه هاشمی، بازهم گفتمان انقلاب و اصولگرایان پیروز شده اند. کلا اصولگرایان در کشور پیروز می باشند و خواهند بود و کلا اصلاح طلبان باید بروند فکری به حال خودشان بکنند چرا که شورای شهر را نیز از دست دادند.

 

 

 

 

 

 

محسن حدادی

۶۰۶۰


RSS
منبع:خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.