طنز/ چند راه برای استفاده آحاد ملت از صنعت هوایی کشور

گردآوری شده توسط گروه تفریحات و سرگرمی خبرگزاری ممتازنیوز

طنز و کاریکاتور > طنز – ایمان پیربرناش در قانون نوشت:

علیرضا جهانگیریان، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفته: « با برنامه‌ریزی مشخص نه تنها باید به مردم اطمینان دهیم تا با خیال راحت حمل و نقل هوایی را برای سفر انتخاب کنند بلکه باید شرایط را به گونه‌ای فراهم کنیم تا همه آحاد ملت از این صنعت استفاده کنند.»

هر دو بخش این جمله مشکل دارد. اول اینکه چطور می گردد به مردم برای استفاده از حمل و نقل هوایی اطمینان دهیم؟ مگر اینکه با صداوسیما هماهنگ کنیم تا از این پس، سقوط هواپیماهای کشور دوست و همسایه، روسیه را به تصویر نکشد تا مردم یادشان برود که با این پروازها، زودتر به مقصد نهایی نزدیک می‌شوند و به عزیزان از دست رفته‌شان می‌پیوندند. شرایط استفاده آحاد ملت از صنعت هوایی را هم محاسبه کردیم که دیدیم چند راه بیشتر ندارد:

۱٫کاری کنیم پراید هم پرواز کند. یعنی هواپیماهایی بسازیم که قیمت پراید داشته باشند و مردم هر کدام یک عدد برای خود بخرند. حالا پرواز هم نکرد، نکرد. همین که اسمش هواپیما باشد برای مردم کافیست. حالا مگر خودرویش کاری می کند که هواپیما بخواهد بکند؟ تازه می توانیم عقب هواپیما را عوض کنیم و اسمش را بگذاریم ۱۴۱ و پره یکی دیگر را تغییر دهیم و اسمش را بگذاریم۱۱۱٫ یعنی این گروه های زیرزمینی این قدر اسم ندارند که پراید برای خودش اسم دارد.

۲٫ یک راه این است که بی خیال نیوتن و جاذبه و این شایعات شوید. بروید پشت بام منزل‌تان و بپرید پایین. ۵۰ – ۵۰ است. یا نیوتن واقعا راست گفته و شما له می‌شوید. یا حرف جهانگیریان درست از آب در می‌آید و آحاد مردم می توانند از حمل و نقل هوایی کشور استفاده کنند.

۳٫ مانند آن درسی که در دبستان خواندید، به مرغابی‌ها بگویید دو سر چوب را بگیرند و خودتان هم با دندان بچسبید به چوب و آنها شما را به پرواز در بیاورند. هزینه اش بسیار کم است ولی باید یادتان باشد که دهان تان را باز نکنید که اگر باز کنید، حتی اگر بگویید:«لعنت بر دهانی که بی‌موقع باز شود» هم فایده ای ندارد و جاذبه را با پوست و گوشت و استخوان لمس می کنید.

۴٫ از راه قدیمی و ارزان تر پروازهای توهمی استفاده کنیم. البته پلیس فتا، جلوی ورود هرگونه موادمخدر را گرفته و هیچ موادی داخل کشور پیدا نمی شود ولی می‌توان برای آنهایی که بسیاری عشق پرواز دارند و حال‌شان هم خوب نیست یک راهکاری پیدا کرد. حالا یک دود و دو دود کسی را معتاد نکرده!

۵٫می توان برعکس عمل کرد و پرنده را به خاطر سپرد چون پرواز رفتنی است.

 

۶۰۶۰


RSS
منبع:خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.