طنز/ کشف «تبلت» توسط رییس مرکز آمار ایران!

گردآوری شده توسط گروه تفریحات و سرگرمی خبرگزاری ممتازنیوز

طنز و کاریکاتور > طنز – پوریا عالمی در شرق نوشت:

رییس مرکز آمار ایران گفت: «در سال ۹۵ سرشماری نفوس و مسکن با تبلت انجام خواهد شد.»
(خبرگزاری ایسنا)

وی با شعف افزود: تا سال ۹۵ برنامه‌ریزی پیچیده‌ای کردیم. به طور مثال امسال قرار است با موس سرشماری کنیم. در فاز بعدی از کیبورد استفاده خواهیم کرد. وی با ندامت اضافه کرد: ما منتظر بودیم جای کامپیوتر که نیاز به میز کامپیوتر و سه‌راهی دارد تبلت اختراع شود. چون بردن کامپیوتر دم خانه‌ها بسیار سخت بود.

رییس مرکز آمار ایران گفت: تبلت یک چیز کوچک است که توی کیف جا می‌شود و من دیروز که بچه‌م داشت «انگری‌بردز» بازی می‌کرد با این معجزه آشنا شدم. بسیار باحال است. وی در پاسخ به این سوال که چرا تا سال ۹۵ از تبلت استفاده نمی‌کنید، پاسخ داد: چون پسرم گفت تا سال ۹۵ تبلتش را می‌خواهد.

شنیده شد کمپانی «اپل» به دادگاه «لاهه» شکایت کرد: «نمی‌شود که زحمتش را ما بکشیم دیگران حالش را ببرند.» اپل گفت: «ما شنیدیم «ناسا» دانشمندان را می‌رباید. به همین سبب ما رسما از رییس مرکز آمار ایران دعوت می‌کنیم خودش با پای خودش به کمپانی ما بپیوندد. حیف است چنین استعدادهایی در جهان هدر بشوند.»

۹۵سال کشفیات
به همین مناسبت رییس بانک مرکزی گفت: «در سال ۹۵ سیستم بانکی کشور توسط آی‌پد انجام خواهد شد.» دیوان محاسبات نیز اعلام کرد: «در سال ۹۵ از ماشین‌حساب استفاده خواهیم کرد.»
همچنین مخابرات وعده داد: «در سال ۹۵ دستگاه تلفن به‌جای تلگراف جایگزین خواهد شد.»
هیات‌دولت نیز ابراز امیدواری کرد: «تا سال ۹۵ جلسات هیات‌دولت را روی صندلی و دور یک میز برگزار کند.»

ایسنا اینا
– متاسفانه خبرگزاری «ایسنا» تا این لحظه نگفته چرا «کشف تبلت توسط رییس مرکز آمار ایران» را در سرویس اقتصادی مخابره کرده است. چون این مساله اصولا باید در سرویس طنز آن خبرگزاری منتشر می‌شد و این یعنی خوردن حق همکاران مستقر در آن سرویس.
– البته قرار شده است ایسنا خبر را برای علاقه‌مندان بازتعریف کند.
– شنیده شد تیم استقلال و پرسپولیس از«ایسنا» دعوت کردند با این وضعیت دروازه‌بانی خبر که نمی‌گذارند چیزی از دستشان در برود، بروند توی دروازه‌شان بایستند.

۶۰۶۰


RSS
منبع:خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.