طنز/ کلید شعار شیش تایی​ها و ما که رفتیم آسیا به روایت محسن رضایی

گردآوری شده توسط گروه تفریحات و سرگرمی خبرگزاری ممتازنیوز

طنز و کاریکاتور > طنز – ایمان پیربرناش در قانون نوشت:

خیلی وقت بود از جناب محسن رضایی خبری نبود. البته چون هیچ انتخاباتی برگزار نشده بود، طبیعی بود خبری هم از محسن رضایی نباشد. اما آقا محسن به تازگی با مشتی محکم بر دهان یاوه گویان برگشته. رضایی گفته: «کلید حذف شعار مرگ بر آمریکا دست خود آمریکایی هاست». می گوییم چقدر غیبت رضایی طولانی شده بود. بنده خدا داشت دنبال کلید می گشت. آقا محسن حتی بالای کابینت، توی کشوی اتاق خواب، زیر فرش و بالای جاکفشی را خوب گشت ولی کلید شعار مرگ بر آمریکا را پیدا نکرده بود. در این مطلب دنبال کلید باقی شعارها گشتیم و آن را در اختیار شما می گذاریم.

شعار اومدن شیش تایی ها
کلید این شعار دست دوستان کومویی احمدی نژاد است. آنها چون کلا ۶ سال است کشورشان تاسیس شده، این شعار را انتخاب کرده اند. آنها به سبب اینکه هنوز سرود ملی ندارند به هر کشوری که می روند شعار «اومدن شیش تایی ها» را به جای سرود ملی پخش می کنند.

شعار ما که رفتیم آسیا، پرسپولیس توام بیا
کلید این شعار دست فرهاد مجیدی بود که الان چون خداحافظی کرده، داده دست جواد نکونام که بدهد به رحمتی که او هم ببندد به بازویش. مانند همان ضرب المثل معروف که می گوید دست به دست بمال به بازوت.

شعار پرسپولیس حمله کنی اس اس رو پیدا می‌کنی
کلید این شعار دست یک بنده خدایی است به نام خاوری. او برای اینکه شعار اگزوز خاوری، تو روح تیم داوری از سر زبان ها بیفتد این شعار را ساخته و دوست دارد پرسپولیس را به کارهای بد وادارد. پرسپولیسی ها هم که به تازگی صدرجدول را پس از ۱۱۰ هفته صاحب شده اند برای این آقا پیغام فرستادند: ما بسیار کار کنیم خودمون رو تو زمین پیدا کنیم.

شعار احسنت، احسنت
این شعار سال های بسیاری است که در مجلس شورای اسلامی سر داده می گردد ولی محققان دریافته اند کلید این شعار دست قاضی پور است و هر کاری هم می کنند می گوید کلید را به هیچکس جز «چیت چیان» نمی دهم. او اصرار دارد نام «چیت چیان» را تند تند بر زبان بیاورد و هی بگوید «چیت چیان» «چیت چیان». نه که زبانش خوب می چرخد، دوست دارد تند تند این را واژه را تکرار کند.

۶۰۶۰

 


RSS
منبع:خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.