طنز/ گم شدن هواپیما و پیداشدن احمدی نژاد

گردآوری شده توسط گروه تفریحات و سرگرمی خبرگزاری ممتازنیوز

طنز و کاریکاتور > طنز – پوریا عالمی‌ در شرق نوشت:

به نظر ما ماجرای گم‌شدن هواپیمای مالزی یک دسیسه برای گمراه‌کردن افکارعمومی از گم‌شدن یک چیز دیگر است. یعنی با گم‌کردن یک هواپیما به آن بزرگی -که بعدا معلوم خواهد شد آمریکا یا روسیه پشت یک کوه یا لای یک تکه ابر قایمش کرده‌اند – می‌خواهند گم‌شدن یک شخصیت به این بزرگی تحت‌الشعاع قرار بگیرد. تک‌تک مردم ایران به ما نامه نوشته‌اند (چرا اینطوری نگاه می‌کنید؟ چطور تک‌تک مردم قبل‌تر به آقای احمدی‌نژاد می‌توانستند نامه بنویسند، ولی الان که به ما رسید نمی‌شود؟ یعنی به ما اطمینان ندارید و به آقای احمدی‌نژاد اطمینان داشتید؟) خلاصه مردم نامه نوشتند و ابراز نگرانی کردند که شخصیت مردمی و محبوب محمود احمدی‌نژاد کجاست؟

آگهی

یک محمود احمدی‌نژاد با مشخصات محمود احمدی‌نژاد قبل از انتخابات ۹۲ از جلو دوربین خارج رفته و تا حالا دیده نشده. از یابنده تقاضای خاصی نمی‌شود.

اما محمود احمدی‌نژاد کجاست؟
دانشمندان معتقدند وقتی پهلوان اسفندیار رحیم‌مشایی نتوانست وارد گود انتخابات شود و حقش را پهلوان محمد غرضی خورد، احمدی‌نژاد به‌عنوان سرمربی بسیار شاکی شد و رفت در افق ناپدید شد.

جریان هواپیما چی بود؟
گفته می‌شود یکی از نمایندگان مخالف احمدی‌نژاد برای اینکه کسی دنبال احمدی‌نژاد نگردد هواپیمای مالزی را قایم کرده تا توجه مردم را به هواپیما جلب و از احمدی‌نژاد سلب کنند.

اما احمدی‌نژاد کجاست؟
زنگ زدیم دانشگاه ایرانیان و گفتیم گوشی را بدهند به آقای احمدی‌نژاد: «سلام. حالا که اسفندیار اینا توی انتخابات ریاست‌جمهوری قبول نشدند در کل دارید چه‌کار می‌کنید؟»
احمدی‌نژاد: داریم می‌خوانیم برای مجلس.
ما: چرا حضور شما در رسانه‌ها کمرنگ شده؟
احمدی‌نژاد: تقصیر ظریف است. قرار نبود از بین مسوولان کسی عضو فیس‌بوک بشود. چرا شد؟ بفرما. نصف مخاطب‌های من را پراند.
ما: کی به عرصه برمی‌گردید؟
احمدی‌نژاد: امیدوارم دم انتخابات با پوسترهای تازه برگردم. چندتا هم عکس خودگرفت دارم آماده می‌کنم که مخاطبان را جذب کنم.

 

۶۰۶۰


RSS
منبع:خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.