«طهران نو» در موقعیت طنز

جام جم آنلاین: تصویربرداری سریال «طهران نو» به پایان رسیده و این سریال که در مرحله تدوین و صداگذاری است به احتمال زیاد اوایل پاییز از شبکه تهران پخش می‌شود.

«طهران نو» را فرید سجادی‌حسینی در ۳۰ قسمت ۴۵‌دقیقه‌ای کارگردانی کرده است و علی تقی‌پور تهیه‌کنندگی آن را به عهده دارد. حسن ساعدی چند روز پیش ساخت موسیقی آن را شروع کرد.

آزاده سهرابی، مدیر روابط عمومی این سریال به جام‌جم گفت: طهران نو در یک قالب کمدی ـ درام اجتماعی سعی می‌کند داستان زندگی آدم‌هایی که به واسطه یک اتفاق به هم مربوط می‌شوند را نشان دهد و تلخ و شیرین زندگی این آدم‌ها را روایت کند.

این سریال هر چند روایتی طنز دارد اما متفاوت از سریال‌های طنز است و مثل زندگی عادی و طبیعی است که گاهی در آن موقعیت‌های طنز شکل می‌گیرد.

داستان این مجموعه درباره فردی به نام کیا مقدم است. او وکیلی است که خارج از ایران زندگی کرده است و برای سر و سامان دادن به ملک و املاکش به ایران سفر می‌کند. مقدم در زندگی مشترکش در خارج از کشور شکست خورده و دچار مشکل شده است.

وقتی کیا مقدم به ایران بازمی‌گردد بر اثر یک اتفاق ناخواسته وارد ماجرایی می‌شود که به واسطه آن تعداد زیادی شخصیت به هم وصل می‌شوند. از جمله زوجی که می‌خواهند بچه‌دار شوند؛ زوجی از طبقه کارگر که شرایط اقتصادی مناسبی ندارند و…

بازیگران اصلی این سریال عبارتند از: مهران احمدی (نعیم)، علی سرابی (کیا مقدم)، هومن سیدی (عادل)، بهروز شعیبی (طاهر)، شقایق دهقان (همسر طاهر)، ندا مقصودی (تارا)، سمیرا ذکایی (همسر عادل)، لیندا کیانی (رضوان)، گلاره عباسی، بهناز جعفری (حمیرا)، آتنه فقیه‌نصیری (خواهر عادل)، پوراندخت مهیمن، سوگل طهماسبی، بیژن افشار (پدر رضوان)، الهام کردا، بهاره صفایی، کیوان خانبگی، و با حضور افتخاری اشکان طهماسبی.

سهرابی اضافه کرد: «طهران ‌نو» ریتم تندی دارد و در هر قسمت اتفاق‌های زیادی می‌افتد.

این سریال ۲۰‌شخصیت اصلی و حدود ۲۰۰ لوکیشن دارد. لوکیشن‌های این سریال خانه شخصیت‌های اصلی، مغازه، عتیقه‌فروشی، خیاطی، بیمارستان، فرودگاه و لوکیشن‌های خارجی اطراف تهران بوده است.

تولید این سریال از اواسط آذر ماه ۹۰ آغاز و تصویربرداری آن در خرداد ۹۱ پایان یافت و بعد از آن با دو ماه تاخیر تدوین و صداگذاری آن شروع شد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.