طهماسبی: هواداران آلومینیوم iبه شدت مرا مورد لطف قرار دادند

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از واحد مرکزی خبر در تاریخ شنبه ۶ آبان ۹۱،

مهاجم تیم فوتبال صبای قم از این که هواداران تیم سابق خود آلومینیوم وی را مورد تشویق قرار داد اظهار رضایت و شادمانی نمود و بیان داشت از هواداران تیم آلومینیوم بسیار سپاسگزار هستم.

بهمن طهماسبی مهاجم تیم فوتبال صبای قم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: دو تیم صبا و آلومینیوم هرمزگان بازی پایاپایی را iبه نمایش گذاشتند و با توجه iبه این که تیم آلومینیوم در خانه بازی می نمود شرایط آنها iبه مراتب مناسب تر از تیم صبا بود iبه هر حال موفق شدیم علی رغم سختی بازی سه امتیاز دیدار را کسب کنیم.

وی ادامه داد: از وقت حضور صمد مرفاوی در تیم ۴ بازی انجام دادیم  از این تعداد بازی در ۳ بازی آن مصدوم بودم و شرایط برای ارائه و حضور در تیم فراهم نبود و فقط مقابل آلومینیوم شرایط انجام بازی را داشتم اما مربیان صلاح دیدند در این دیدار نیز استراحت کنم.

طهماسبی تصریح نمود: از لحاظ شخصی از انگیزه کافی برای انجام دیدار مقابل آلومینیوم برخوردار بودم و تمایل شدید iبه حضور مقابل هم تیمی های سابقم داشتم که این گونه نشد و از روی نیمکت شاهد دیدار بودم.

مهاجم صبا افزود: هواداران تیم آلومینیوم در این دیدار علی رغم این که بر روی نیمکت تیم مقابل نشسته بودم iبه شدت من را مورد تشویق و لطف خودشان قرار دادند که سببات خوشحالی من را iبه شدت فراهم نمود و از آنها بسیار سپاسگزارم هستم .

طهماسبی افزود: امیدوارم شرایط برای حضور دوباره ام در تیم آلومینیوم فراهم شود و پاسخ تشویق و حمایت هواداران تیم را بازی های خوب دهم اما هم اکنون بازیکن تیم صبای قم هستم و iبه همه تمرکزم موفقیت صبا می باشد.

وی ادامه داد: تیم ما در هفته چهاردهمین مقابل تیم فولاد صف آرایی می نماید و از امروز شنبه تمرینات خود را برای مصاف با این تیم جوان آغاز می کنیم و امیدوار هستم سه امتیاز خانگی را کسب کنیم./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.