طوفان آیزاک خاطره طوفان کاترینا را زنده کرد

اگرچه روز گذشته از شدت طوفان آیزاک کاهش پیدا کرد اما این طوفان با تبدیل به بادهای استوایی سهمگین و وزش باران، ایالت های لویئزانا و نیواورلئان را در نوردید.

به گزارش سرویس حوادثخبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا، از یو اس ای تودی – این طوفان با به جا گذاشتن خسارت های زیاد در حال حرکت به نواحی شمالی است. با این حال ساکنان لوئیسانا ? میسی سی پی و آلاباما که اخطارهای امنیتی را جدی نگرفته بودند روز گذشته در شرایط بدی قرار گرفته و شب را در تاریکی سپری کردند و با مسدود شدن جاده ها نیروهای امنیتی نتوانستند به کمک حادثه دیدگان بشتابند.

مسئولان حوادث غیر مترقبه این منطقه تصریح کردند که تا زمانیکه طوفان به طور کامل فروکش نکند نمی توانند برق منطقه را وصل کنند. همچنین امکان ارسال مواد غذایی و اولیه نیز تا زمان فروکش پیدا نکردن، وجود ندارد.

در همین حال صلیب سرخ از فرستادن نیروهایش به منطقه خبر داد و گفت: تاکنون ۵ هزار نفر از مردم حادثه دیده در چادرهای موقت صلیب سرخ اسکان یافتند.

در این حال پلیس نیواورلئان اقدام به دستگیری افرادی نمود که در حال سرقت و سوء استفاده از شرایط موجود بودند. همچنین آتش نشانی نیواورلئان اعلام کرده است که در ۱۲ ساعت اخیر ۴ آتش بزرگ را مهار کرده است.

با ادامه حرکت طوفان به سمت شمالی مسئولان امنیتی از مردم خواستند منازلشان را ترک کنند، اگرچه هنوز این مناطق به طور کامل خالی از سکنه نشده اند. مردم به دلیل ترس سرقت اموالشان ترجیح می دهند منازلشان را ترک نکنند.

گفتنی است هنوز از خسارات به جا مانده از این حادثه خبری منتشر نشده است.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.