طوفان سهمگین DMC خواهد رسید

گردآوری توسط مجله خودرو ممتاز نیوز

چه می گردد وقتی DMC به سراغ تازهترین محصول لامبورگینی یعنی هوریکان برود؟ قاعدتا خودرویی شگرف پدید خواهد آمد اما در همین بین دی ام سی کمک بسیاری به تصوراتمان کرده است و با انتشار یافتن یک تیزر، هیجانی دو چندان به طرفدارانش بخشید.

Lamborghini Huracan by DMC

Lamborghini Huracan by DMC

با اینکه هنوز بسیار زود است که دربارهٔ این طوفان تقویت شده صحبت کنیم اما تیز انتشار یافته بسیاری از ویژگی های تازه این خودرو را نشان می دهد. با نگاه به این تصویر شکاف جلوی فیبرکربنی، رکاب های جانبی فیبرکربنی و یک بال عقب برجسته جلب توجه می کند. همچنین نوار سیاه روی کاپوت آن نمایی جذاب تر به آن بخشیده و روی سقف این خودرو یک ورودی هوای تازه کار گذاشته شده است.

فعلا هیچ اطلاعاتی از این خودرو در دسترس نیست اما جهت آگاهی مدل استاندارد این خودرو مجهز به یک موتور ۵٫۲ لیتری V10 است که می توان ۶۱۰ اسب بخار قدرت و ۵۶۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. این قدرت از طریق گیربکس هفت سرعته دو کلاجه به تمام چرخ ها منتقل می گردد. تمام این ویژگی ها هوریکان را ظرف مدت ۳٫۲ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت و در مدت ۹٫۹ ثانیه به سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت می رسانند. حداکثر سرعت این خودرو نیز ۳۲۵ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

۰۳

دی


dmc_logo


سید علیرضا سیادتی، مترجم خبرها و اتفاقهای خودرو در پایگاه اینترنتی پدال


لامبورگینی DMC تیونینگ سوپراسپرت


فیسبوک


۳۳۳ بازدید کننده


مجله پدال
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.