طوفان شورای امنیت را از جا کند

منتشر شده در پورتال خبری ممتاز نیوز iبه نقل از منبع ذکر شده در خبر

شورای امنیت مجبور شد iبه خاطر خسارات وارد شده iبه ساختمان سازمان ملل iبه محل دیگری نقل مکان کند.

به گزارش تفسیری مشرق iبه نقل از فارس، خبرگزاری رویترز گزارش تفسیری داد شورای امنیت سازمان ملل مجبور شد iبه خاطر خساراتی که طوفان سندی iبه ساختمان سازمان ملل در نیویورک وارد نموده است مقرش را تغییر دهد.

بر اساس این گزارش تفسیری هنوز مشخص نمی باش ساختمان سازمان ملل بر اثر این طوفان چه مقدار خسارت دیده است اما دیپلمات‌ها گفته‌اند جاری شدن سیل در نواحی زیرزمینی این ساختمان iبه اندازه‌ای بوده است که شورای امنیت را مجبور iبه تخلیه و نقل مکان iبه یک کانتینر موقت نموده است.

این گزارش تفسیری می‌افزاید خبرنگاران سازمان ملل تا کنون اجازه ورود iبه مقر این ساختمان در نیویورک را نداشته‌اند و این ساختمان از روز دوشنبه iبه حالت تعطیل درآمده است.

یکی از دیپلمات‌های شورای امنیت iبه رویترز گفته است: «دفتر کار شورا و بخش فناوری اطلاعات و احتمالاً بعضی اسناد آسیب دیدند».

یکی از مقامات سازمان ملل که خواست نامش فاش نشود گفت در حال حاضر تنها iبه پرسنلی که بتوانند در تعمیر مقر سازمان ملل کمک نمایند اجازه ورود iبه این محل داده می‌شود».

 توفان سندی که ابتدا یک طوفان استوایی بود و بعداً iبه یک ابر توفان تبدیل شد ساعت هشت شب دوشنبه iبه وقت محلّی (چهار و نیم صبح iبه وقت تهران) iبه خاک آمریکا رسید و خسارت‌های گسترده‌ای iبه بعضی شهرهای آمریکا وارد نمود.

دهها نفر در این طوفان جانشان را از دست دادند.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.