طوفان “یه تیکه زمین” در راه است

۱۵م آذر ،

همراه با ایفاگر نقش “حامد” در سریال یه تیکه زمین؛

طوفان سریال “یه تیکه زمین” در راه بوده و با توجه به اتفاقات جذاب این اثر هفته ‌آینده هفته سریال شبانه شبکه ۲ خواهد بود.

حمید ابراهیمی بازیگر نقش حامد در سریال تلویزیونی یه تیکه زمین شبکه ۲ در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: برای انتخاب یک اثر و ایفای نقش در آن، این نکته که چه اشخاصی، عوامل کار را تشکیل می‌دهند و اینکه بازیگران چگونه و به چه شکلی در کنار یکدیگر چیده می‌شوند، برای من بسیار مهم است.

*حضور در “یه تیکه زمین” از اولین لحظه ها
وی تصریح کرد: من از زمان شکل گیری اولین زمینه های تهیه و تولید سریال “یه تیکه زمین” در آن حضور داشتم و به این ترتیب شاهد اضافه شدن سایر بازیگران و همکاران به این مجموعه بودم.
ابراهیمی در ادامه اظهار داشت: حضور تهیه کننده ای همچون محمد علی اسلامی که من کارهای دیگری را نیز با وی تجربه کردم و همچنین اعتماد به این تهیه کننده و کارگردان این سریال‌ از ملاک های اصلی من برای حضور در سریال “یه تیکه زمین” به شمار می رود.
ابراهیمی افزود: کلیه گروه های همکار در ساخت “یه تیکه زمین” و همچنین مجموعه بازیگران این اثر به نحوی شایسته در جای خود قرار گرفته اند.

*حامد ، شخصیتی چند بعدی و چالشی
این بازیگر عرصه سینما و تلویزیون کشورمان با اشاره به ویژگی های شخصیت حامد و دلایل تاثیرگذار بر انتخاب این نقش اظهار داشت: به میزانی که نقش،‌ سخت تر و چند بعدی تر و همچنین دارای کشمکش ها و چالش های بیشتری باشد، برای من به عنوان یک بازیگر جذابیت بیشتری داردو با توجه به ویژگی های گفته شده و خصوصیات شخصیت حامد می‌توان به این نکته اشاره کرد که شخصیت حامد از این ویژگی ها برخوردار است.
وی ادامه داد: درگیری حامد با زمینه های درام داستان، از بخش های مورد علاقه من در رابطه با این شخصیت است.
وی تصریح کرد: شخصیت حامد ابعاد مختلفی را همچون مظلومیت، زرنگی، اهمیت به خانواده و سایر خصوصیات اخلاقی را در وجود خود دارد.

*طوفان در “یه تیکه زمین
وی با اشاره به طوفانی که در قسمت های بعدی سریال “یه تیکه زمین” رخ می دهد، اظهار داشت: در قسمت های بعدی “یه تیکه زمین” طوفانی رخ می دهد که برپایی بخشی از این طوفان نیز برعهده حامد است.

*روند شخصیت پردازی در “یه تیکه زمین
ابراهیمی اظهارداشت: من همیشه تلاش می‌کنم پس از آغاز پخش سریال هایی که در آن ها حضور داشته ام با سوال کردن از همسایگان و دوستان تا حدی از کیفیت پردازش شخصیت در آن اثر مطلع شوم.
وی ادامه داد: با توجه به بازخوردی که تاکنون از مخاطبان “یه تیکه زمین” داشته ام تصور می کنم کیفیت شخصیت پردازی در این اثر در سطح قابل توجهی قرار دارد.

*هفته آینده هفته “یه تیکه زمین” است
ابراهیمی با اشاره به هر چه بیشتر دیده شدن این سریال در هفته آینده گفت: میزان اتفاقات و جذابیت های این سریال، در هفته آینده به حدی می رسد که می توان گفت هفته آینده هفته “یه تیکه زمین” است.

*جمعه پایان تصویربرداری “یه تیکه زمین
ابراهیمی با اشاره به اینکه تصویربرداری این سریال هم اکنون نیز ادامه دار تصریح کرد: تصویربرداری این سریال هنوز هم ادامه دارد و با توجه به پیش بینی ها، تصور می‌کنم جمعه ۱۸ آذر زمان پایان تصویربرداری “یه تیکه زمین” است./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.