طیبی: می‌خواهم بعد از مسابقات iبه اروپا بروم

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از ورزش ۳ در تاریخ سهشنبه ۹ آبان ۹۱،

    حسین طیبی در خصوص میزان آمادگی خود برای حضور در جام جهانی عنوان نمود: شرایط تیم خوب است و این شانس را داریم تا در بین ۴ تیم برتر جام جهانی قرار بگیریم.

به گزارش تفسیری فارس، وی درباره شرایط خود افزود: در ابتدای تمرینات کمی مصدوم بودم اما در ۳، ۴ هفته قبل تمرینات خوبی داشتم و توانستم iبه شرایط ایده‌آل بازگردم. ۴ سال برای این مسابقات زحمت کشیده‌ام و انگیزه بسیار بالایی دارم.

وی در مورد حضور در تیم‌های خارجی پس از جام جهانی با توجه iبه اینکه پیش از آغاز فصل پیشنهاداتی از اوکراین داشته، تصریح نمود: من پیش از آغاز رقابت‌های این فصل پیشنهادات خارجی داشتم اما با مشورت با بزرگان فوتسال تصمیم گرفتم تا در ایران بازی کنم، اما مطمئن باشید iبه گونه‌ای خود را در جام جهانی نشان می دهم که راهی اروپا شوم.

این بازیکن خاطرنشان نمود: موفقیت تیم ملی برایم از همه چیز مهم‌تر است. تلاش می‌کنیم تا بتوانیم iبهترین بازی‌های خود را انجام دهیم و جز ۴ تیم برتر قرار بگیریم.

هفتمین دوره جام جهانی فوتسال از روز ۱۱ آبان‌ماه با حضور ۲۴ تیم در تایلند آغاز می‌شود. ایران در این دوره با تیم‌های اسپانیا، مراکش و پاناما در گروه دوم هم‌گروه است و در اولین دیدار روز جمعه ۱۲ آبان از ساعت ۱۷:۳۰ iبه وقت تهران iبه مصاف اسپانیا می‌رود.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.