طیف‌های مختلف اصولگرایی به کاندیدای واحد برسند/ تاثیرگذاری آیت‌الله مهدوی‌کنی در اجماع اصولگرایان

۲۱خردادماه،

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت:بهتر است اصولگرایان به یک نقطه نظر مشترک برسند و اشخاصی به عنوان مرجع در جامعتین و شخص آیت‌الله مهدوی‌کنی می‌تواند موثر باشد.

محمدصالح جوکار نماینده یزد و صدوق در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ با اشاره به لزوم همگرایی جریان اصولگرایی برای رسیدن به یک نقطه نظر واحد گفت: با توجه به این که صف بندی‌های انتخاباتی در حال آشکار شدن است و ائتلاف‌ها بطور قطعی شکل می‌گیرند، قطعا بایستی که اصولگرایان به یک نتیجه مشخص و معین برسند.  
 
وی در ادامه با اشاره به کناره‌گیری حدادعادل بیان کرد: کناره گیری  حدادعادل را به نفع اصولگرایان به عنوان یک تکلیف انقلابی کار خوبی بود و دیگران هم باید از وی الگو بگیرند اما این تنها کافی نیست و لازم است که با مدیریت دقیق طیف‌های مختلف اصولگرایی در کنار یکدیگر قرار بگیرند و به یک کاندیدای واحد برسند.  
 
 این عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس در ادامه تصریح کرد: مردم اکثرا امیدوارند که اصولگرایان به یک نقطه نظر مشترک برسند و این انتظار کاملا به جا است.
 
 وی همچنین تاکید کرد: لازم است در این روزهای پایانی تصمیمی عاقلانه گرفته شود و کاندیداهای اصولگرا هم با یکدیگر هم‌اندیشی داشته باشند که دراین راستا اشخاصی به عنوان مرجع در جامعتین و شخص آیت‌الله مهدوی‌کنی می‌تواند موثر باشد.  
 
جوکار در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم کسانی که در این مسئله نقشی دارند با یکدیگر نشسته و تصمیمی اتخاذ کنند تا آرای مردم پراکنده نباشد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.