ظاهری زیبا،کارایی مناسب،کیفیت خوب

این روزها دستگاه‌های یکپارچه یا all-in-one جایگاهی ویژه را نزد کاربران پیدا نموده‌اند.
این محصولات در مدت کوتاهی به یک بلوغ نسبی دست یافته‌اند و دیگر به مانند گذشته فقط محدود به قشر خاصی از کاربران نمی‌شود و تمامی کاربران نسبت به بودجه و کارایی مورد نظر خود می‌توانند دستگاه خود را تهیه نمایند.

به گزارش ایتنا شرکت ایسوس به عنوان یکی از با کیفیت‌ترین تولید کنندگان دستگاه‌های all-i-in-one به تازگی مدل جدیدی از محصول سری aio را با نام et۲۲۱۰ints را معرفی کرده است که از امکانات و قابلیت‌های خوبی برای کاربرد‌های چند‌رسانه‌ای برخوردار است.

یکی از ویژگی‌های این دستگاه، طراحی بسیار جذاب آن می‌باشد که ظاهری خاص را به محیط کار یا منزل شما خواهد داد.
از ویژگی‌های ظاهری این سری می‌توان به طراحی پایه زیبای آن اشاره نمود.
 
این محصولات با پردازنده‌های سری core i3 و core i3 اینتل به بازار ارائه می‌شود و مادربرد آن مجهز به چیپ‌ست h61 این شرکت است.

ایسوس در این محصول از پردازنده گرافیکی gt520m شرکت nvidia استفاده کرده است که مجهز به یک گیگابایت حافظه برای پردازش‌های تصاویر ویدیویی و بازی‌های استاندارد است.

در این دستگاه از دو گیگابایت حافظه ddr3-1333 استفاده شده است که با توجه اسلات‌های حافظه قابلیت افزایش تا ۸ گیگابایت را دارد.

اما ایسوس برای تکمیل این محصول از یک صفحه نمایش با دقت ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل و درایو نوری blu-ray برای پخش دیسک‌های نوری بلوری استفاده کرده است تا دیگر جایی برای بحث در مورد این دستگاه باقی نگذارد.
 
بلندگو‌های دستگاه درست در زیر صفحه نمایش و در قسمت جلویی دستگاه تعبیه شده است که با وجود امکان نصب آن روی دیوار صدا بهتر به گوش کاربر خواهد رسید و کاربر صدا را به صورت بازتابشی نخواهد شنید.

et۲۲۱۰ints از امکانات ارتباطی کامل برخوردار است و تقریباً هر چیزی که یک کاربر امروزی علاقه‌مند به دنیای چند‌رسانه‌ای به آن نیاز دارد را در اختیارش قرار می‌دهد.
 

اخبار اخبار IT

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.