ظرفیت هنر درمقابله با تهاجم فرهنگی

۰۹ام بهمن ،

جام جم آنلاین: رییس رسانه ملی در مراسم پایانی جشنواره تلویزیونی جام جم تصریح کرد:جامعه بزرگ هنرمندان سیما؛ ظرفیتی بی نظیر در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان دارند.

به گزارش واحد مرکزی خبر ؛عزت الله ضرغامی با تقدیر از هنرمندان و برنامه سازان سیما در خلق آثار پرمخاطب و ماندگار گفت: امروز مردم ما با تلویزیون زندگی می کنند و ما در شادی و غم آنان شریک هستیم و باید بهترین، آموزنده ترین و مناسب ترین برنامه های تاثیرگذار را به آنان ارائه دهیم.

رییس رسانه ملی با اشاره به آیات قرآنی گفت: در برنامه سازی به هیچ بهانه ای نباید از ارزش های معنوی و دستورات الهی غفلت کرد بلکه تضمین تاثیرگذاری و هدایت مردم در جامعه به همین امر است.

آقای ضرغامی با اشاره به تاریخ اسلام گفت: باید رسانه ملی به گونه ای عمل کند که همواره فرصت و راه بازگشت خطاکاران به آغوش اسلام باز باشد.

رییس رسانه ملی با اشاره به آینده تلویزیون گفت: در آینده نزدیک از صفحه تلویزیون به عنوان مجموعه ای از ظرفیت های متنوع مورد نیاز مخاطب استفاده خواهد شد، به همین منظور سامانه IP MEDIA (آی پی مدیا) برای پاسخ به این نیاز با همت و تلاش رسانه ملی در مرحله استفاده آزمایشی است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.