ظرفیت اصفهان بیش از میزبانی است/ اصفهان دستی به سرو گوش سینمای کودک بکشد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: ظرفیت‌های اصفهان بیش از این میزبانی است به همین دلیل باید به جایی برسیم که مهم‌ترین آثار سینمای کودک کشور نیز در اصفهان تولید شود.

به گزارش روابط عمومی بیست و ششمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان، محمد شالویی اظهار کرد: برگزاری جشنواره فیلم کودک به عنوان مهم‌ترین رویداد سینمایی موضوعی کشور در اصفهان به تنهایی کافی نیست و ظرفیت‌های اصفهان بیش از این میزبانی است به همین دلیل باید به جایی برسیم که مهم‌ترین آثار سینمای کودک کشور نیز در اصفهان تولید شود.

وی افزود: کودکان در حوزه هنر نقش خاصی دارند و در این حوزه، ما فقط با کودکان رو به رو نیستیم بلکه باید زمینه پرورش تفکر و اندیشه آن ها را نیز فراهم کنیم و به صورت جدی در این حوزه اخلاقیات و تعلیم و تربیت مطلوب مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان همچنین تصریح کرد: اصفهان به عنوان مهد فرهنگ و هنر ایران تمامی ظرفیت‌های لازم برای برگزاری رویداد‌های بزرگ فرهنگی، هنری را دارد و شاهدیم که این جشنواره در اصفهان به رشد و بالندگی رسید و از همه مهم‌تر که جشنواره‌های مثل کودک می‌تواند منجر به جریان ‌سازی در حوزه هنر شود و رشد هنر این آب و خاک را به همراه داشته باشد.

این مسئول ادامه داد: میزبانی جشنواره یک فرصت مطلوب فرهنگی برای اصفهان است، فرصتی برای یک حرکت اساسی در عرصه هنری شهر اصفهان و شاهد هستیم که این اتفاق مبارک نیز در حال رخ دادن است و البته ما باید به جایی برسیم که علاوه بر برگزاری مهم‌ترین رویداد سینمایی کشوربا موضوع کودک و نوجوان، مهم‌ترین و تاثیر‌گذارترین آثار این رویداد را در اصفهان تولید کنیم.

بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‎های کودکان و نوجوانان از ۱۷ تا ۲۱ مهر ماه سال جاری در اصفهان برگزار می‎شود.


خبر .:: پایگاه خبری رسانه کودک ::.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.