ظرفیت های کشاورزی در استان تهران برای اشتغالزایی استفاده می شود

سازمان همیاری اشتغال طرح هایی اشتغالزایی را برای استفاده از ظرفیت های کشاورزی استان تهران و دردست دارد و مکان یابی مجتمع های گلخانه ای را رد این استان آغاز کرده است.

علی احمدی رئیس سازمان همیاری اشتغال دانش آموختگان در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:‌ طراحی الگوی اشتغال روستایی با همکاری وزارت جهاد کشاورزی و راه اندازی مرکز توانمندسازی اشتغال و کار آفرینی زنان و دانش آموخته از سوی این سازمان ازبرنامه های مهم سازمان همیاری است.

وی افزود:‌این سازمان هم چنین طرح هایی را برای استفاده ازظرفیت های کشاورزی استان تهارن در دست دارد و مکان یابی گلخانه ای دراین استان آغاز کرده است.

رئیس سازمان همیاری اشتغال دانش آموخته گان خاطرنشان کرد: سازمان همیاری اشتغال به منظور فراهم سازی بستر اشتغال دانش آموختگان از ابتدای تأسیس تاکنون برنامه ریزی فراوانی را مورد توجه قرار داده که امیدواریم با استمرار اجرای این برنامه شاهد اشتغال در میان دانش آموختگان باشیم.

در ادامه سیروان حیدری مدیرکل همیاری اشتغال استان کردستان از انعقاد قرار داد همکاری در راستای برنامه جامع آموزش مهارت های زندگی و به منظور توانمندسازی و پیپگیری از آسیب های اجتماعی ارتقاء سلامت روانی و اجتماعی و افزایش زندانیان منعقد شده است.

صبری با اشاره به برگزاری کارگاه های آموزشی در این قرار داد تأکید کرد:‌ برگزاری این کارگاه برعهده معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی واحد استان کردستان است. /ل


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.