ظرفیت پذیرش دانش آموزان در پایگاه های تابستانی افزایش یافت

‘حسین هژبری’ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا با بیان اینکه امسال تعداد و اعتبار پایگاه های تابستانی افزایش یافته است، افزود: سال گذشته حدود سه میلیون نفر دانش آموز در پایگاه های تابستانی به فعالیت پرداختند که امسال این رقم به حداقل سه و نیم میلیون نفر افزایش خواهد یافت.

وی با یادآوری اینکه امسال ۳۰ هزار پایگاه در کشور آماده فعالیت و پذیرش دانش آموزان است، خاطر نشان کرد این پایگاه ها در موضوعات مختلف چون فرهنگی، هنری، قرآنی، ورزشی و اردویی به فعالیت می پردازند.

معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: این پایگاه های تابستانی در مدارس موفق و برتر، کانون های فرهنگی و تربیتی، مدارس قرآنی، مجتمع های ورزشی و اردوگاه ها شکل گرفته است.

هژبری در ادامه از برگزاری نمایشگاهی در خصوص نتایج و دستاوردهای های پایگاه های تابستانی در شهریور ماه سال جاری خبر داد و افزود: در این نمایشگاه برنامه های جذاب و سرگرم کننده ای به مدت ۲۰ شب در یکی از کانون های فرهنگی و تربیتی بزرگ تهران اجرا می شود.

وی همچنین از برگزاری اعتکاف ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: با برنامه ریزی های انجام شده، ۳۰۰ هزار نفر از دانش آموزان در برنامه اعتکاف ماه مبارک رمضان شرکت خواهند کرد.

این مقام مسوول در وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه برنامه های تابستانی کلاسی و فشرده نبوده و صبح ها برگزار می شود، گفت: دانش آموزان روزه دار می توانند بعد از انجام این فعالیت ها به استراحت بپردازند.

اجتمام ** ۱۷۸۸ **۱۵۶۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۰۶۶۳۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.