‘ظریف’ هم به سریال ضد ایرانی هوم‌لند اضافه شد+عکس

پس از مرحوم “ناصر حجازی” این بار نوبت به “جواد ظریف” رسید تا در سریال ضد ایرانی مورد علاقه باراک اوباما به او اشاره شود.

به گزارش گروه وبگردی ممتاز نیوز،موج اهانت به مسؤولان و نمادهای ایرانی در سریال آمریکایی محبوب “باراک اوباما” تداوم دارد.

در تازه ترین این اقدامات، سریال آمریکایی هوم‌لند (Homeland) در قسمت پنجم از فصل سوم خود ، یک ایرانی با نام مستعار(Zarin) را وارد ماجرای این سریال کرد. نکته جالب این که این نام بسیار شبیه نام وزیر خارجه ایران دکتر ظریف( zarif)است و تنها یک حرف با نام فامیلی ایشان تفاوت دارد.

در داستان سریال هوملند، زرین نام مستعار فردی به نام  “مجید جوادی” است. او قبلاً از نام ناصر حجازی هم به عنوان نام مستعار استفاده کرده بود. “مجید جوادی” یکی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و معاون پیشین وزارت اطلاعات معرفی می‌شود  که در انفجار مقر سازمان سیا در آمریکا نقش اصلی را بر عهده دارد. نکته جالب اینکه تیپ ظاهری فردی که زرین نامیده می‌شود بی‌شباهت به وزیر خارجه کنونی ایران (با عینک و ریش پروفسوری) نیست که البته مشابهت نام خانوادگی “جوادی” با “جواد” (نام کوچک وزیر امور خارجه کشورمان) و شباهت لقب Zarin با Zarif نیز در القای این مشابهت بی‌تأثیر نیست.


زرین در حال ورود به آمریکا


مجید جوادی با نام مستعار زرین

انفجار مرکز یهودیان در آرژانتین، ماجرای میکونوس در آلمان و انفجار برج‌های الخبر در عربستان سعودی، همه به آقای زرین نسبت داده می‌شوند. در ادامه متوجه می‌شویم که زرین پیش‌تر مأمور ساواک نیز بوده و با آمریکایی‌ها تعامل داشته است و یکی از مقامات آمریکایی او را “سگ آخوندها” خطاب می‌کند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. حسن چراغ ساز:

    هرچند جرات نمایش این حد از نظرات رو هم ندارید …
    سوالم اینه :
    مقامات ایرانی تو سریالهاشون برای مقامات آمریکایی دعای خیر می فرستند ؟

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.