ظلی:خصوصی سازی در فوتبال مثل کلمات استفهام در ادبیات است

۲۵اردیبهشت،

رئیس کمیته پیشکسوتان فوتبال ایران گفت: معتقدم که خصوصی سازی و بحث خصوصی کردن فوتبال ایران پر از ابهام است و کاربردی شبیه کلمات استفهامی در ادبیات ما دارد.

فرامرز ظلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: آنچه را که در زندگی پیشرفته علمی امروزه وجود دارد این است که همه ی موضوعات بر اثر استدلال های صحیح و منطقی باید اجرایی شود تا به نتیجه ی قابل قبولی دست یابد لاجرم معتقدم که فوتبال ما نیز نباید از این قاعده مستثنی باشد.

وی افزود: بعضی مسائل در ورزش ما مطرح می گردد که دارای علائم و کلمات استفهامی است و اگر و اماهای بسیاری در آن وجود دارد مبهم است که از میان آنها می توان به خصوصی سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال اشاره کرد که با توجه به قدمتشان مورد توجه آحاد جامعه می باشند برای همه ی فوتبالدوستان قابل احترام می باشند .

ظلی خاطر نشان کرد: باید به این موضوع در مسأله خصوصی سازی دقت کرد که آیا مردم و بنگاه ها و تعاونی ها می بایستی فقط یک نام و یک اسم را از پرسپولیس و استقلال خریداری کنند یا  اینکه این باشگاه ها واقعیت و ماهیت مالی نیز دارند، این همان علائم استفهامی است که پیش از آن در موردش صحبت کردم.

وی تصریح کرد: تجربه ی چندین و چند ساله ی من نشان داد که خصوصی سازی بایستی مبنا و پایه ی اقتصادی و مالی داشته باشد تا بتوان بهره برداری لازم از آن صورت گیرد و در غیر اینصورت فوتبال ما به بی راهه کشیده خواهد شد./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.