ظهر پنجشنبه/ وزیر نفت از فازهای مختلف پارس جنوبی بازدید کرد

وزیر نفت با حضور در عسلویه از فازهای پارس جنوبی بازدید کرد. 
رستم قاسمی به همراه برخی مدیران ارشد صنعت نفت، با هدف بازدید از پروژه های پارس جنوبی و نشست با مدیران، مجریان و پیمانکاران فازهای در دست اجرای پارس جنوبی، وارد عسلویه شد.

وزیر نفت ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از فاز ۱۲ پارس جنوبی اظهار داشت: با توجه به ضرورت سرعت‌بخشیدن به روند اجرای فازهای مختلف پارس جنوبی لازم است که همه امکانات خود را برای تسریع در اجرای این طرح‌ها به کار بگیریم.

رستم قاسمی با اشاره به قرار گرفتن در سال تولید ملی اضافه کرد: برای رشد و توسعه صنعت نفت و اجرای بهتر فازها باید از همه امکانات و توان موجود استفاده کنیم.

وزیر نفت همچنین به همراه مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، برخی مدیران ارشد شرکت ملی نفت ایران و نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی از فازهای مختلف پارس جنوبی بازدید خواهد کرد.

وزیر نفت پس از ورود به منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی مورد استقبال مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و جمعی از مدیران شرکت های مستقر در منطقه ویژه پارس قرار گرفت.

قاسمی به همراه هیئت همراه ابتدا از فاز ۱۲ پارس جنوبی بازدید کردند و پس از آن نیز از فازهای ۱۳، ۲۲ و ۲۳ و ۲۴ پارس جنوبی بازدید خواهند کرد و از در جریان روند پیشرفت این فازها قرار خواهند گرفت.

پس از این بازدیدها، نشست بررسی روند پیشرفت این فازها با که با حضور وزیر نفت، هیئت همراه و مدیران، مجریان و پیمانکاران فازهای در دست اجرا برگزار خواهد شد.
۳۹۳۹
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.