عابدی ازصعودبه نیمه‌نهایی کامپوندزنان بازماند

۲۶اردیبهشت،

در ادامه رقابت‌های جام‌جهانی تیراندازی با کمان ۲۰۲۴ شانگهای چین، امروز کمانداران ایران در دور حذفی انفرادی ریکرو و کامپوند مردان و زنان به مصاف حریفان خود رفتند.

به گزارش فارس،در رشته کامپوند انفرادی زنان، مینو عابدی در بین کمانداران کشورمان بهترین نتیجه را کسب کرد و به جمع ۸ کماندار برتر رسید، اما سایر کمانداران با کسب نتایجی ضعیف از رسیدن به مراحل بالاتر محروم شدند.

عابدی پس از استراحت در دور اول در مراحل بعدی به ترتیب مقابل کمانداران استرالیا و ایتالیا به یک چهارم نهایی رسید. وی در نهایت در این مرحله در تیر طلایی به کماندار روس و نفر اول جدول مقدماتی بازی را واگذار کرد و از صعود به نیمه نهایی بازماند.

در همین رشته مهتاب پارسامهر با غلبه بر پریسا براتچی در همان دور اول در دور بعدی نیز از سد کماندار هلندی گذشت. پارسامهر در یک هشتم نهایی دیدار را به حریف کره‌ای واگذار کرد و از صعود به یک چهارم نهایی محروم شد.

در رشته کامپوند انفرادی مردان، اسماعیل عبادی در همان دور اول نتیجه را به حریف کره‌ای واگذار کرد و مجید قیدی مقابل رقیب ایتالیایی شکست خورد.

در همین رشته امیر کاظم‌پور پس از برتری مقابل کمانداران قطر و استرالیا در مرحله یک هشتم نهایی مقابل حریف آمریکایی شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در رشته ریکرو انفرادی زنان آمنه مرزوقی مقابل حریف سوئیسی شکست خورد، ساره اسدی به کماندار ژاپنی باخت و مریم محمودی هم پس از برتری مقابل حریف برزیلی در دور اول در مرحله بعدی مقابل حریف مغولستانی شکست خورد و از دور رقابت‌ها حذف شد.

در همین رشته و در بخش مردان هم ساسان رضوی از حریف ایتالیایی شکست خورد، غلامرضا رحیمی بازی را به حریف تایوانی واگذار کرد و بهزاد پاکزاد پس از شکست حریف آلمانی و صعود به مرحله بعدی با قبول شکست از کماندار تایوانی از صعود به مراحل بالاتر محروم شد.

این رقابت‌ها فردا در مرحله حذفی ریکرو و کامپوند انفرادی و میکس تیمی ادامه پیدا می‌کند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.