عابدینی: فتح الله زاده جوک بسیار می گوید!

۲۵م دیماه ،

فتح الله زاده که حسابی سرش با مصاحبه کردن گرم است در آخرین صحبت هایش گذری به دربی سال ۷۸ داشت.

ممتازنیوز: فتح الله زاده که حسابی سرش با مصاحبه کردن گرم است در آخرین صحبت هایش گذری به دربی سال ۷۸ داشت. اینکه آن بازی قرار بود ۶- صفر شود اما به سبب پیشنهاد های فائقی بازی صفر – صفر تمام شد! مدیرعامل آن زمان پرسپولیس امیر عابدینی بود. او واکنش جالبی به صحبت های مدیرعامل استقلال دارد. مصاحبه او با تماشا را می خوانید:

صحبت های فتح الله زاده در مورد دربی ۷۸ را خوانده اید؟

– آقای فتح الله زاده جوک بسیار می گوید و این هم یکی دیگر از جوک هایش است. کاش آقای فتح الله زاده این خاطرات را در مورد بازی تعریف می کرد که کمی قدیمی تر بود و مردم آن را به یاد نداشتند. من فکر می کنم همه اهالی فوتبال آن بازی را بسیار خوب به یاد دارند. در آن بازی فرهاد مجیدی و بهزاد دادش زاده با تمام توانشان حمله می کردند و پرسپولیس ۹ نفره دفاع می کرد.

یعنی هیچ پیشنهاد ای برای نتیجه این بازی انجام نشده بود؟

– مگر می گردد به یک بازیکن گفت در این بازی نباید گل بزنی و تیمت نباید ببرد؟ در آن بازی هایی که ما ۳- صفر و ۲- صفر هم بردیم حتما به استقلال پیشنهاد شده بود که ببازد. چرا به خاطر یک نتیجه کل فوتبال را زیر سوال می برید؟

شما هم کمی از اتفاقات آن بازی می گویید؟

– در آن بازی داور دو بازیکن ما را اخراج کرد و بعد از اخراج دوم ناصر ابراهیمی می خواست تیم را خارج بکشد اما من با خوردبین تماس گرفتم و گفتم تا آخر بازی کنید. ما در آن بازی فوق العاده بودیم و با اینکه استقلال حملات بسیاری داشت اما درخشش فنایی و مدافعان سبب شد که ما هیچ گلی نخوریم. من یک سوال دارم، آقای فتح الله زاده به چه سبب قبول کردند که بازی ۶- صفر نشود؟

آقای فتح الله زاده در قسمتی از مصاحبه اش گفته نمی داند چرا آن زمان این پیشنهاد را قبول کرده و اگر زمان حال بود این کار را نمی کرد!

– (می خندد). من دیگر اصلا حرفی برای گفتن ندارم! من فکر کنم ایشان اصلا نمی داند فوتبال چیست. بهتر است دیگر حرفی در این مورد نزنیم.

منبع:تماشا

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.