عابدینی: هدایتی مستاجر است نه مالک

خبرگزاری ایسنا: مشاور مدیرعامل باشگاه گهر درباره وضعیت تیم فوتبال گهر دورود گفت: این تیم به صورت سه ساله به حسین هدایتی اجاره داده شده است و این فرد در اصل مالک باشگاه نیست.

امیر عابدینی د درباره وضعیت باشگاه گهر لرستان اظهار کرد: باشگاه گهر با شهرداری دورود قراردادی داشت که بر اساس آن گهر به مدت سه سال به این نهاد اجاره داده شده بود و آن‌ها می‌بایست هزینه‌های تیم را پرداخت می‌کردند. این قرارداد زیر نظر ناظر قضایی بود. در اصل باشگاه گهر، موجر و شهرداری دورود مستاجر بودند.

 این قرارداد به آقای هدایتی منتقل شد و بنابراین ایشان مالک باشگاه نیستند بلکه به نوعی بهره‌بردار یا اسپانسر آن هستند. این مسئله را به این دلیل می‌گویم که در برخی جاها دیده‌ام که نام آقای هدایتی به عنوان مالک گهر مطرح شده که ممکن است این مسئله مشکلاتی را در پی داشته باشد.

وی ادامه داد: آقای هدایتی حق دارد کادر فنی را تغییر دهد و تغییرات دیگری هم در تیم ایجاد کند. او هزینه‌های تیم اعم از قرارداد کادر فنی و بازیکنان را پرداخت کرده و رضا آیت‌الله‌زاده را به عنوان مدیر عامل باشگاه منصوب کرده است. همچنین فکر می‌کنم سردار میرزایی هم سرپرستی تیم را قبول کند. پرویز مظلومی هم که با کادر خودش به تیم آمده است و باشگاه فلاحت‌زاده، فاتحی و حیدرپور را کنار گذاشته است.

عابدینی در ادامه و در پاسخ به این سوال که آیا حسین هدایتی به عنوان مستاجر می‌تواند نام باشگاه را تغییر دهد؟ گفت: او می‌تواند نام تیم را گهر لرستان معرفی کند و روی پیراهنش به عنوان تبلیغ نام استیل آذین را بنویسد.

تغییر اسم باشگاه منوط به تایید کمیسیون ماده ۵ است که در اختیار مسوولان استانی است. به هر حال این فرد می‌خواهد چند میلیارد در تیم هزینه کند، ما که نمی‌توانیم بگوییم هیچ تبلیغی روی پیراهن تیم انجام ندهد!

وی افزود: اگر کمیسیون ماده ۵ اداره ورزش و جوانان استان تایید کند آقای هدایتی می‌تواند نام استیل آذبین را به صورت پسوند با پیشوند به نام تیم اضافه کند و مثلا نام تیم به استیل آذین گهر یا گهر استیل‌آذین تغییر کند.

عابدینی در ادامه و در واکنش به اظهارنظر نماینده شهر دورود در مجلس شورای اسلامی مبنی بر این‌که هدایتی حق ندارد نام تیم را تغییر دهد و بازی‌های آن را در خرم‌آباد انجام دهد گفت: آقایان می‌خواهند تیم به خرم‌آباد نرود ولو این که مجبور باشد در کرج بازی کند. تیم ما در همین مدت حدود ۱۵۰ میلیون تومان پول هتل در کرج داده است. آخر به چه حسابی باید این پول‌ها خرج شود؟

نماینده محترم دورود لطف کنند و هزینه‌های تیم را بدهند و بعد بگویند که تیم به کجا برود یا نرود! آن‌ها تاکنون یک ریال هم اسپانسر نگرفته‌اند. استاندار لرستان تمام توان خود را به کار برد و همه سرمایه‌داران استان را گرد هم آورد ولی در نهایت پولی که به عنوان کمک جمع شد به یک میلیون تومان نرسید!

عابدینی در حالی که نسبت به رفتار و گفتار برخی از مسوولان استان لرستان عصبانی بود ادامه داد: آقایان فکر کرده‌اند که با ۷۰۰۰ رایی که گرفته‌اند مالک استان شده‌اند! نماینده باید برای شهرش امکانات بگیرد نه این که برای امکانات بخش خصوصی تکلیف تعیین کند. باشگاه در اختیار امین اموال است و او هم زیر نظر قوه قضاییه فعالیت می‌کند. آقایان اگر خیلی دلشان می‌سوزد بهتر است تیم را بخرند.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.