عارفی: مردم ایران ۲۴ خرداد نشان می‌دهند پای انقلاب و نظام ایستاده‌اند

۱۹خردادماه،

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس گفت: باید از انتخاب شعارمحوری پرهیز کرده و فردی را انتخاب نماییم که برنامه محور باشد.

فرج‌الله عارفی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کویر با اشاره به اهمیت انتخابات ۲۴ خرداد اظهار کرد: این انتخابات هم از لحاظ داخلی و هم خارجی اهمیت بسیاری دارد و حضور مردم در این انتخابات بسیار مهم و اساسی است.

وی افزود: انتخابات همیشه پایه امنیتی ملی را تقویت کرده و سبب یاس دشمنان نسبت به برنامه‌ریزی‌های خود شده است.

عارفی تصریح کرد: مردم ایران با بصیرتی که دارند در ۲۴ خرداد در انتخابات شرکت کرده و بار دیگر نشان می‌دهند که پای انقلاب و نظام اسلامی ایستاده و همواره از آن دفاع می‌کنند.

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در شرایط کنونی کشور باید از انتخاب شعارمحوری پرهیز کرده و فردی را انتخاب نماییم که برنامه محور باشد و این مهم ترین شاخصه است.

نماینده مردم شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: باید به فردی رای دهیم که برنامه هایی با پشتوانه علمی داشته، برنامه‌ها براساس منطق خاصی و مبتنی بر شرایط کشور باشد.

وی با اشاره به معیارهای انتخاب اصلح افزود: تاکید بر اصول انقلاب اسلامی بسیار مهم است، زیرا ما جمهوری اسلامی را تاکنون علی رغم فشارهای بسیار حفظ کرده و کشوری آزاده و آگاه بوده‌ایم.

عارفی تصریح کرد: رسیدگی به معیشت مردمی که تا پای جان از انقلاب و نظام دفاع می کنند، مهم است، فردی که رییس جمهور می‌شود نباید کشور را رها کرده و بر مراکزی که مایحتاج مردم را توزیع می کنند، نظارت نشود.

وی اظهار کرد: شاخص دیگر در انتخاب رییس جمهور مدیریت جهادی است، باید ببینیم فردی را می‌خواهیم انتخاب کنیم، سابقه مدیریت او چگونه بوده، آیا موفق عمل کرده و در کارهای قبل خود نوآوری و برنامه برای رفع مشکلات مردم داشته است.

عارفی گفت: باید بعد از تحقق حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی محقق شود و این امر نیاز به تلاش و قبل خوب از مدیری دارد که کارهایش عملی شده باشد.

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت حضور مردم در پای صندوق های رای افزود: ملت ایران همیشه در شرایط حساس بابصیرت به صحنه آمده و می‌دانیم در این مقطع حساس نیز با حضور در انتخابات حماسه تازهی خلق کرده و برگ زرین دیگری به افتخارات نظام اضافه می‌کنند.

نماینده جیرفت در مجلس شورای اسلامی به نامزدهای انتخابات پیشنهاد کرد از سیاه نمایی پرهیزکرده و خدمات نظام اسلامی را نادیده نگیرند.

وی گفت: نامزدها بدانند مردم همه چیز را می‌بینند و قضاوت می‌کنند و در میدان قضاوت رفتارها را بررسی خواهند کرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.