عارف: این آخرین فرصت است

۱۴اردیبهشت،

GPlus

۳ ساعت پیش – ساعت ۰۵:۳۱:۱۶

«معتقدم اگر در عرصه انتخابات حضور پیدا نکنیم جریان اصلاحات دیگر مجال حضور پیدا نمی کند، مخصوصا در شرایطی که اصولگرایان به دنبال این می باشند که عملکرد دولت را از خودشان جدا کنند.»

به گزارش ممتازنیوز،کاندیدای اصلاح طلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: در شرایط انتخابات فعلی رابطه دوستان اصلاح طلب ما با رهبری بیشتر شده است.

محمدرضا عارف به انتخابات مجلس نهم اشاره کرد و گفت: جمع‌بندی دوستان اصلاح طلب این بود که در انتخابات حضور پیدا کنند ولی متاسفانه بخاطر بعضی تحلیل‌های غلط اصلاح طلبان حضور جدی در انتخابات مجلس نداشتند البته در حوزه‌هایی که حضور داشتند پیروز انتخابات شدند.
معاون اول دولت اصلاحات تصریح کرد: نگاه ما در انتخابات این است که شرکت در انتخابات هم حق است و هم وظیفه. شرکت در انتخابات را مسئولیت ذاتی می بینیم.

عارف با تاکید بر اینکه حیات یک جریان سیاسی به حضورش در انتخابات است، گفت: اگر بخواهیم اصلاح‌طلبان حضور داشته باشند نمی‌توانیم در انتخابات شرکت نکنیم. بنابراین با تعاملاتی که با جریان اصلاحات داشتیم، به این نتیجه رسیدیم که باید حضور پیدا کرد.
وی افزود: معتقدم اگر بتوانیم جریان اصلاحات را به نتیجه برسانیم، پیروزی ما قطعی خواهد بود. ضمن اینکه عملکرد دولت اصلاحات مشخص است و مردم عملکرد ادوار مختلف را مقایسه می کنند. البته ما نیز در این هشت سال سکوت کردیم تا دولت بتواند کارهای خودش را انجام دهد.

عارف در خصوص فعالیت‌های جریان اصلاحات در دولتهای هفتم و هشتم، اظهار داشت: نقد جدی به جریان اصلاحات در زمان مدیریتش وارد نشد. اکنون نیز مردم دولت‌ها را با هم مقایسه می کنند و عملکرد دولت را می بینند. مردم می بینند که دولت فعلی ۷۰۰ میلیارد دلار درآمد نفتی داشته و چه کرده است و ما چقدر درآمد نفتی داشتیم و چگونه عمل کردیم.
وی در خصوص پایگاه اجتماعی اصلاح طلبان نیز تاکید کرد: زمینه مردمی ما نسبت به سال ۸۴ بهتر شده است. از این رو معتقدم  اگر در عرصه انتخابات حضور پیدا نکنیم جریان اصلاحات دیگر مجال حضور پیدا نمی کند، مخصوصا در شرایطی که اصولگرایان به دنبال این می باشند که عملکرد دولت را از خودشان جدا  کنند.

منبع:مهر

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.