عارف باید موضع خود را نسبت به فتنه ۸۸ صریحا اعلام کند

۲۳م آذر ،

قائم‌ مقام جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با اشاره به این که عارف باید موضع خود را نسبت به فتنه ۸۸ صریحا اعلام کند گفت: اصولگرایان همواره نسبت به جریاناتی که درصدد ایجاد شائبه در این طیف سیاسی می باشند واکنش نشان دادند در حالی که این موضوع از سوی طیف اصلاح‌طلب در مورد فتنه ۸۸ هیچ‌گاه بیان نشده است.

حبیب‌الله بوربور قائم‌ مقام جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران گفت: اظهارات محمدرضا عارف معاون اول خاتمی مبنی بر این که اگر اصلاح‌طلبان باید از فتنه ۸۸ اعلام برایت کنند اصولگرایان نیز باید از جریان انحرافی تبری جویند را دو موضوع کاملا مغایر با یکدیگر می‌دانم که هیچ ارتباطی با هم ندارند.

وی افزود: اصلاح‌طلبانی که در فتنه ۸۸ مشارکت داشتند به سبب عدم پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری متاسفانه اقدامات نامناسبی را انجام دادند در صورتی که اگر جریان انحرافی از یک سری اشخاص ناشناخته و مشکوک تشکیل شده است ولی تا به حال این جریان هیچ‌گونه فعالیتی را علیه نظام انجام نداده است لذا نمی‌توان قصاص قبل از جنایت کرد.

بوربور تصریح کرد: بعید است شخصیتی مثل عارف  فتنه‌گران سال ۸۸ و اصولگریان را در یک خط و مسیر توصیف کند زیرا ما شاهد بودیم که کسانی که در حوادث پس از انتخابات قبل فعالیت‌های ساختارشکنانه‌ای را انجام دادند مقصود اصلی‌شان براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

قائم مقام جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با اشاره به این که عارف باید موضع خود را نسبت به فتنه ۸۸ صریحا اعلام کند خاطر نشان کرد: اصولگرایان همواره نسبت به جریاناتی که درصدد ایجاد شائبه در این طیف سیاسی می باشند واکنش نشان دادند در حالی که این موضوع از سوی طیف اصلاح‌طلب در مورد فتنه ۸۸ هیچ‌گاه بیان نشده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.