عارف: با روحانی ائتلاف نمی‌کنم؛ ثبت‌نام هاشمی تمام فعالیت‌هایمان را خواباند

ایران > انتخابات– ممتازنیوز:
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مورد احتمال ائتلافش با حسن روحانی گفت: خبرها در این زمینه بسیار است اما من ائتلاف نمی‌کنم و تا آخر در انتخابات باقی می‌مانم.

مهر نوشت: محمدرضا عارف در خصوص بعضی خبرها انتشار یافته از ائتلاف دو کاندیدای اصلاح طلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: خبرها در این زمینه بسیار منتشر می‌شود اما قصدی برای این موضوع ندارم و تا آخر در انتخابات باقی می‌مانم.

وی که در حاشیه نشست هم اندیشی با فعالان صنف فناوری اطلاعات و ارتباطات سخن می‌گفت، با انتقاد از نظام سازمان نیافته تشکیلات سیاسی کشورمان تاکید کرد: در هیچ کجای دنیا نمی‌بینیم که در یک روز مانده به ثبت نام کاندیداها بسیاری از امور تغییر کند؛ در تمام دنیا احزاب سیاسی یک سال قبل از انتخابات کاندیدای خود را معرفی کرده و برنامه‌ها و کابینه کاندیدای احتمالی را نیز به مردم اعلام می‌کنند اما در کشور ما جریان‌های سیاسی تنها یک روز مانده به ثبت نام کاندیداها اعلام موضع می‌کنند.

عارف با اشاره به ثبت نام هاشمی رفسنجانی در انتخابات این دوره ریاست جمهوری گفت: ثبت نام هاشمی تمام فعالیت‌های ستاد انتخاباتی مرا خواباند و بعد از ۱۱ روز ما دوباره فعالیتمان را آغاز کردیم. با این شرایط چطور انتظار دارید که در مورد کابینه‌مان و فعالیت‌های در دست اقدام صحبت کنیم.


RSS
ماخذ:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.