عارف: دولت اصلاحات کمر گرانی را می‌شکند

۱۶خردادماه،

به گزارش ممتازنیوز به نقل از تسنیم، محمدرضا عارف کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز در جمع هواداران خود در مسجد «والی» سنندج با اشاره به سفر قبلی خود به کردستان در ماه‌های اخیر اظهار کرد: از اینکه برای دومین بار در چند ماه اخیر به سرزمین نوادگان مادها آمده‌ام احساس افتخار می‌کنم.

وی افزود: مردم شهرهای سنندج، کامیاران، سقز، دیواندره، بانه، مریوان، قروه و سایر نقاط شهری و روستایی این استان مردمانی خونگرم می باشند که در هر دو سفر از اینجانب به گرمی استقبال کردند و انتظار ما از مردم کردستان این است که با همین شور حماسه دوم خرداد سال ۷۶ را تکرار کنند.

معاون اول دولت اصلاحات تصریح کرد: از زمان دولت اصلاحات با دردهای مردم کردستان آشنا هستم و تلاش می‌کنم در سایه خرد جمعی غبار محرومیت را از چهره این استان پاک کنم.

وی گفت: مطالبات شما کردهای غیور را می‌دانم و اولویت دولت من پیشرفت استان‌های مرزی است.

عارف افزود: در بیانیه ای که روز ۱۴ خرداد منتشر کرده‌ام تعهد خود را به استان‌های مرزی، اقلیت‌های قومی و مذهبی اعلام کرده و به آن پایبند خواهم بود.

وی تاکید کرد: استفاده از نیروهای نخبه کُرد و مدیران بومی یکی از برنامه‌های این‌جانب در دولت آینده است و با تمام توان از این ایده دفاع می کنم.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به حقوق اقلیت‌ها در قانون اساسی اشاره کرد و  گفت: از حداکثر ظرفیت قانون اساسی برای احقاق حقوق اقلیت‌ها استفاده می کنم.

وی به مشکلات زیست محیطی در استان‌های غربی و استان کردستان اشاره کرد و گفت: حل کردن مشکل ورود گرد و غبار به مناطق غربی کشور یکی از برنامه‌های دولت آینده من بوده و از همین جا به مردم قول می‌دهم که این مشکل در کوتاه‌ترین زمان ممکن حل شود.

عارف اضافه کرد: توسعه کشاورزی، گردشگری، صنایع دستی و حل مشکل بیکاری در استان کردستان از جمله برنامه‌های دولت ما در این استان است که با کمک شما مردم به همه آنها جامه عمل می‌پوشانیم.

وی گفت: مشکل مسکن جوانان نیز یکی از مشکلاتی است که باید توسط دولت آینده حل شود و ما برای حل این مشکل برنامه داریم.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه خود را از مردم جدا ندانسته و مشکلات آنها را لمس می‌کنیم، گفت: مشکل اصلی کشور در حال حاضر گرانی است و دولت آینده اصلاحات کمر گرانی را خواهد شکست.

عارف اظهار کرد: پیام دولت ما اعتلای ایران عزیز و برنامه ما تشکیل دولت پاسخگوست؛ دولتی مردمی که مردم را باور داشته و در خدمت آنها باشد.

وی گفت: امیدواریم ملت ایران و نیز ساکنان استان کردستان با شرکت پرشور در انتخابات پیش‌رو حماسه سیاسی دیگری خلق کنند.


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.