عارف ربطی: این تصمیمات با مشاوره‌ی راننده‌ی دختر مارتینتی گرفته می‌شود!

۲۴اردیبهشت،

2224.jpg

دبیر سابق فدراسیون کشتی معتقد است که اگر خطیب اجازه ندهد نماینده‌ای از ایران در کنگره فوق‌العاده‌ فیلا شرکت کند، این کار نشانه انحصار طلبی اوست.

عارف ربطی در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: ایران در انتخابات فیلا باید با سیاست درستی پیش برود و نماینده‌ای بفرستد که قدرت رایزنی بالایی داشته باشد. خطیب در آمریکاست و اجازه نمی‌دهد کس دیگری هم به کنگره فیلا برود که این مساله یکی از انحصار طلبی‌های او به شمار می‌آید. البته رفتن خود خطیب هم سودی ندارد، ولی کسانی مثل رنگرز و خادم می‌توانند در مجامع این چنینی مفید باشند.

وی افزود: در انتخاب بین مارتینتی و لالوویچ، مارتینتی بهتر است، چون لالوویچ چیزی از کشتی نمی داند، اما در حال حاضر که قدرت به سمت لالوویچ است و او انتخاب خواهد شد ما باید به سمت او برویم تا در آینده به مشکل نخوریم.

ربطی ادامه داد: متاسفانه با راهنمایی‌های چند ایرانی در فیلا که به طور مثال یکی از آنها راننده ماشین دختر مارتینتی است، این تصمیم ها گرفته می‌شود، در حالی که باید از اشخاص مناسب استفاده کرد و رایزنی انجام داد تا کشتی ایران لطمه نبیند اما نماینده‌های ایرانی در مجامع بین‌المللی واهمه دارند و حرف‌هایی که باید گفته شود را نمی زنند چون شاخصه‌های لازم برای نمایندگی را ندارند .

وی با اشاره به انتخابات هیات رییسه کنفدراسیون کشتی آسیا، اضافه کرد: به طور مثال در آن انتخابات خود من یکی از مخالفان اصلی معرفی آقای جوادی به عنوان نماینده ایران بودم. ایشان از قهرمانان و پیشکسوتان کشتی است، اما نماینده یک کشور باید شاخصه‌های دیگری مثل سابقه اجرایی، تسلط به زبان و تحصیلات آکادمیک را داشته باشد، ولی متاسفانه ضعف مدیریت فدراسیون کشتی این مسائل را به وجود آورد.

ربطی در ادامه بیان کرد: ما برای نفوذ در دنیا باید نفراتی را بفرستیم که بتوانند حرف بزنند و شناخته شده باشند تا با رایزنی نفعی برای کشتی ایران داشته باشند، اما متاسفانه فقط نشسته‌ایم و می گوییم که دنیا در حال فعالیت است. همین می‌شود که آرام آرام کشتی ایران را کنار می‌زنند.

دبیر سابق فدراسیون کشتی همچنین به ایسنا گفت: خطیب می‌خواهد همه کارها را خودش انجام دهد و معلوم نیست با چه کسانی رایزنی می‌کند. متاسفانه دلال‌هایی که به فکر منافع خود شان در فیلا می باشند به ایران مشاوره می‌دهند که این مساله به کشتی کشور لطمه می زند.

ربطی در پایان اظهار کرد: در فدراسیون همه چیز با رفیق بازی پیش می‌رود که این نوع تفکرات به کل ورزش لطمه می‌زند. باید از هر کس در جایگاه خودش به درستی استفاده شود، ولی متاسفانه این اتفاق نمی‌افتد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.