عاشق نباشی به خورشید نمی‌رسی

۲ م دیماه ،

جام جم آنلاین: کورش تهامی، انسان را بدون عشق به گیاه قدکوتاهی تشبیه کرد که هیچ‌وقت به خورشید نمی‌رسد و تاکید کرد محبت عنصر مهمی در زندگی و دستور پیامبرمان است.

وی با حضور در برنامه « گفت​و​گوی تنهایی» شبکه چهار سیما گفت: شوریده حالی‌‌ای که در عشق وجود دارد، همه حشو و زواید آدمی را از میان می‌برد.

عشق باغبانی می‌شود که از وجود همچون گیاه آدمی مراقبت می‌کند و اگر نباشد هیچ وقت ما به رشد کامل نمی‌رسیم، بلکه گیاه انبوه قد کوتاهی شکل می‌گیرد که هیچ وقت به خورشید نمی‌رسد. در حالی که عشق سبب سربلندی و قد کشیدن ما می‌شود.

تهامی تاکید کرد: من آدم احساساتی‌ای هستم. این موضوع خیلی وقت‌ها به من کمک می‌کند و مواقعی سبب می‌شود ضرر کنم. برای مثال در خیابان که تنها یا همراه همسرم قدم می‌زنیم، وقتی بچه‌های کوچکی را که عنوان بچه‌های کار به آنها اطلاق می‌شوند اطراف مراکز خرید می‌بینم نگران هستم و مدام فکر می‌کنم آیا قرار است آنها همین‌طور بزرگ شوند؟ چه کاری از دست من برمی‌آید؟

کارگردانی مسابقه آشپزی

سعید آقاخانی، بازیگر و کارگردان این بار قصد دارد یک مسابقه بزرگ آشپزی را به تهیه‌کنندگی مهران مهام و آرش ظلی‌پور کارگردانی کند.

این مسابقه با موضوع حواشی پخت و سرو یک غذاست که سری اول این برنامه در تعطیلات نوروز از شبکه یک سیما پخش می‌شود و به سه استان سفر می‌کند.

در این برنامه چهار مسابقه آشپزی در هر ۳۱ استان کشور برگزار و در آخر آشپز برتر هر استان انتخاب و به وی جایزه ویژه اهدا می‌شود.

در پایان ۳۱ برنده به تهران دعوت می‌شوند و در چند مرحله مسابقه میان آنها برگزار و در انتها یک نفر آشپز نمونه کشور معرفی می‌شود.

یکی از دوقلوهای افسانه‌ای!

اشکان خطیبی در برنامه تا مرز فردای رادیو جوان گفت که به دلیل مشغله‌ها کمتر فرصت می‌کند رامبد جوان را ببیند، ولی با این رویه هم، او و رامبد مثل دوقلوهای افسانه‌ای می باشند.

وی دربارهٔ فعالیت در عرصه موسیقی توضیح داد: از شش سالگی پیانو می‌زنم، اما خودم را نوازنده حرفه‌ای نمی‌دانم، چون دوام نداشته و به صورت مقطعی کار کرده‌ام؛ مانند شنا که ورزش اصلی من است. اما آن را هم مقطعی کار می‌کنم. من حتی خودم را بازیگر حرفه‌ای هم نمی‌دانم فقط سعی می‌کنم از توانایی‌هایی که دارم استفاده کنم.

بازیگر حرفه‌ای به نظر من کسی است که فقط به یک حرفه بپردازد، اما من معمولا در حال انجام چند کار هستم.

اهمیت به حرفه بازیگری

یکتا ناصر از جمله بازیگرانی است که مسیر هنریش را آهسته و پیوسته در این سال‌ها ادامه داده است و برای نشان دادن خود و هنر به آب و آتش نزده است. این را از آثاری که بازی کرده می‌توان فهمید.

او در سریال‌های «اولین شب آرامش»، «با من بمان»، «دختران حوا» و… بازی کرده است. ناصر برای بازی در فیلم «یکی می‌خواد باهات حرف بزنه» هم موفق شد سیمرغ جشنواره فیلم فجر را به دست آورد.

به ‌هر حال او برای حرفه‌اش اهمیت خاصی قائل است و برای همین دوست ندارد به منظور دیده شدن بیشتر در هر کاری ظاهر شود.

این بازیگر در مصاحبه با خبر آنلاین می​گوید: برعکس سریال‌های امروزی که خیلی زود از یاد می‎روند، مردم خیلی از سریال‌های قدیمی را به خاطر دارند، چون برای ساخت آنها وقت گذاشته شده ‌است. (جام جم – ضمیمه قاب کوچک)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.