عاشورای ۸۸ حق و باطل را از یکدیگر تمیز داد

۰۵م آذر ،

عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت در تبیین وقایع عاشورا ۸۸ گفت: عاشورای ۸۸ نیز هم‌چون عاشورای سال ۶۱ حق و باطل را از یکدیگر تمییز داد.

مجید کمالی‌زاده عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به مکتب عاشورا درس‌های بسیاری می‌توان آموخت، گفت: عاشورا یک درس بزرگ به ما آموخت که وقتی اشخاص ولایت‌پذیری خود را از دست می‌دهند،دچار انحراف می‌شوند و ولایت‌پذیری یک اصل در نظام شیعه بوده است و استحکام مکتب شیعه به ولایت‌پذیری وابسته است.

وی اضافه کرد: دشمن در سال ۸۸ تصمیم داشت با تضعیف جایگاه ولایت‌فقیه به نظام‌ جمهوری‌ اسلامی رخنه کند که مردم با بصیرت و پیروی از ولایت فقیه و توطئه دشمنان را در هم شکنند و همان طور که در عاشورای سال ۶۱ حق از باطل تمیز داده شد، در عاشورای ۸۸ نیز اهداف باطل کسانی که ادعای اسلام و مسلمانی داشتند، مشخص شد.

کمالی‌زاده با اشاره به عملکرد فنته‌گران در عاشورای ۸۸ خاطر نشان کرد: در سال ۸۸ با اتفاق عاشورا را برای مردم ولایی ایران مشخص شد که فتنه ۸۸ و وقایع عاشورا تنها یک بازی هدایت شده از سوی غرب است چرا که هیچ شیعه‌ای به عاشورا تصدی نمی‌کند و خط قرمز یک فرد شیعه عاشورا است.

وی در ادامه اضافه کرد: دوستان اصلاح‌طلب باید بعد از اتفاق عاشورای سال ۸۸  خود را از دایره دشمن جدا کرده و برایت خود را اعلام می‌کردند، بنابراین اکنون نیز نباید ابراز ندامت آنان را باور کرد چراکه آبرویی برایشان نمانده است و ابراز ندامت آنان نیز تنها حربه‌ای برای وارد آنان صحنه انتخابات است و آنان باید بدانند واقعه عاشورا مرز میان حق و باطل را مشخص کرد و مردم اجازه ورود آنان را به عرصه انتخابات نخواهد داد.

عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت در پایان خاطر نشان کرد: تشکل‌های دانشجویی نیز باید بصیرت خود را بالا ببرند تا اجازه ورود به منحرفین و ساکتین فتنه را به عرصه انتخاباتی ندهند.

انتهای پیام/پ۳


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.