عاقبت مخالفت با ولایت فقیه

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

چندین سال پیش در کتابی خوانده بودم که شخصی iبه آیت الله شاه آبادی۱ استاد عرفان امام خمینی ناسزا گفته بود.

به گزارش تفسیری مجله شبانه ممتاز نیوز، نویسنده وبلاگ ولایت فقیه و حکومت اسلامی در تازهترین نوشته خود آورده است:

چندین سال پیش در کتابی خوانده بودم که شخصی iبه آیت الله شاه آبادی۱ استاد عرفان امام خمینی ناسزا گفته بود. چند روز بعد دیدند مردم در حال تشییع جنازه می باشند؛ وقتی سؤال پرسیده شد این میت کیست گفتند فلانی، آشکار شد که میت همان ناسزاگوست که iبه غضب خدا دچار شده بود، و همان بی احترامی iبه ولی فقیه سبب کوتاه شدن عمرش شده بود.

امشب هم iبه کلامی از آیت الله iبهاءالدینی برخورد کردم که نشان از مقام خاص فقهاء و مجتهدین نزد پرودگار عالم دارد. متن فرموده وی اینچنین است: «از همان وقت رهبری را در آقای خامنه ای می دیدم؛ چرا که ایشان ذخیره الهی برای بعد از امام بوده است. باید او را در اهدافش یاری کنیم. باید توجه داشته باشیم که مخالفت با ولایت فقیه کار ساده ای نیست. هنگامی که میرزای شیرازی بزرگ مبارزه با دولت انگلستان را از طریق تحریم تنباکو آغاز کرد یک روحانی با او مخالفت کرد و میرزا با شنیدن مخالفت او، وی را نفرین کرد. همان نفرین سبب شد که نسل او از سلک روحانیت محروم شوند. پسر جوانش جوانمرگ شد و حسرت داشتن فرزند عالم iبه دل او ماند۲».

ما هم باید مراقب باشیم که مخالفت با ولایت فقیه نداشته باشیم و فقیهی و مجتهدی را نرنجانیم تا مبادا علاوه بر غضب امامِ فقهاء مالک العصر و الزمان مهدی هادی علیه السلام، مشمول خشم خدا شویم. اعاذنا الله من شرور انفسنا

——————————–

۱٫ ایشان همان شخصیت عارفی می باشند که خبر از انقلاب و پیروزی آن توسط شاگردش روح الله موسوی خمینی می دهد. (نقل از کتاب آسمانی، ص ۱۱۷)

۲٫ آیت بصیرت؛ خاطراتی از زندگانی عارف بزرگ آیت الله iبهاءالدینی، ص ۱۳۱


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.