عاقبت چاقوکش در شهرک غرب +عکس

رییس کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس گفت: عاقبت چاقوکش شهرک غرب را این بار تیر پلیس رقم زد.

سرهنگ مهرزاد بیژن‌نیا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموارن واحد گشت خودرویی پلیس فاتب تهران در راستای حفظ امنیت محله  در حین انجام وظیفه دو نوجوان به آنان مراجعه کرده و در حالی که از ناحیه دست مصدوم شده بودند به ماموران اظهار داشتند: چند دقیقه پیش دو جوان به همراه یک موتور سیکلت با چاقو به آنان حمله ور شده و اموالشان را به سرقت بردند.

 

رییس کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس در ادامه اذعان داشت: در این خصوص ماموران با اخذ اطلاعات کافی از مالباختگان بلافاصله طرح مهار را به اجرا در آوردند.
این مقام مسئول انتظامی در ادامه ابراز داشت: ماموران در راستای این طرح توانستند پس از ۳۰ دقیقه یکی از متهمان را در حین فرار شناسایی کنند.
وی افزود: ماموران بلافاصله با ترفند‌های پلیسی متهم را وادار به توقف کردند و متهم نیز به محض پیاده شدن با در آوردن چاقو قصد درگیری با ماموران را داشت که بلافاصله توسط ماموران به ضرب گلوله دستگیر شد.

 

عاقبت چاقوکش در شهرک غرب +عکس

 

سرهنگ مهرزاد بیژن‌نیا خاطرنشان کرد: پس از دستگیری متهم، گروهی از شهروندان به سمت ماموران آمدند و متهم دیگر را تحویل ماموران دادند و اظهار داشتند: متهم در خیابان آسمان اقدام به سرقت کیف یک خانم کرده بود که به کمک کسبه و اهالی دستگیر شد.
لذا در نهایت هر دو متهم به کلانتری انتقال داده شدند و در این رابطه پرونده ای تشکیل و به مقام قضایی ارجاء شد.

منبع:جام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.