عالمیان کار خود را با پیروزی آغاز کرد

۲۱فروردین۱۳،

به گزارش ایسنا، نوشاد عالمیان که همراه برادرش “نیما”، در مسابقات کاپ آسیای هنگ کنگ حضور دارد، در اولین دیدار خود در مرحله مقدماتی مقابل تانگ پنگ از هنگ کنگ با رنکیگ ۳۵ جهان قرار گرفت و توانست با امتیازهای ۵-۱۱، ۸-۱۱، ۱۰-۱۱، ۱۱- ۳ و ۶- ۱۱ در مجموع با نتیجه ۴ بر یک پیروز شد. پیش از این هم این دو بازیکن در المپیک ۲۰۱۲ به مصاف هم رفته بودند که در نهایت عالمیان توانسته بود ۴ بر ۳ حریف قدرتمند خود را شکست دهد.

عالمیان دومین دیدار خود را مقابل “شوشین” از چین برگزار می‌کند که رنکینگ ۲ جهان را در اختیار دارد و پس از آن با “هیون دئوک سئوک” از کره جنوبی دیدار خواهد کرد. نماینده ایران هر چند در سخت‌ترین گروه این رقابت‌ها قرار گرفته است اما از مرحله مقدماتی حداقل ۲ پینگ پنگ باز به مرحله بعد صعود خواهد کرد.

همچنین نیما عالمیان دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها هم که به مصاف “تیوان کیون تران” از ویتنام رفته بود با نتیجه ۴ بر یک شکست خورد. عالمیان قرار است در دومین دیدار خود مقابل “کمال آچنتا” از هند قرار بگیرد.

 رقابت‌های کاپ آسیا طی امروز و فردا برگزار خواهد شد که ایران تنها برادران عالمیان را به عنوان نماینده خود در این رقابت‌ها دارد و ابراهیم علیدخت به عنوان سرمربی تیم ملی آن‌ها را در این مسابقات همراهی می‌کند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.