عالمیان: مسابقات پشت هم سبب انصراف بازیکنان می گردد

۱فروردین ۱۳،

بازیکن تیم ملی تنیس روی میز ایران گفت: رقابت های انتخابی تیم ملی بسیار پشت سر هم بود و بازیکن را خسته می کرد.

نیما عالمیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  اضافه کرد: فشردگی رقابت های انتخابی تیم ملی بسیار بالا بود و همین عامل سبب شد تا بازیکنان خسته شوند و مصدوم هم بسیار داشته باشیم، به همین سبب بازیکنان انصراف دادند.

وی ادامه داد: من هم بدنم در رقابت های انتخابی مرحله دوم به سبب خستگی، خالی کرد تا زمانی که مسابقات را تا این حد پشت سر هم و بدون فاصله برگزار کنند انصراف هم بسیار می گردد.

عالمیان در خصوص شرایط اقامتش در تهران و بین مسابقات گفت: من در این فاصله رقابت ها به بابل برنگشتم در تهران شرایط خوبی ندارم ،‌وضعیت غذا و تغذیه خوب نیست و از آنجا که مسابقات ارتباطی به لیگ ندارد تیم باشگاهی ام هم با محل  اقامتم کاری ندارد و همه چیز با خودم است.

 نیما عالمیان در پاسخ به این سوال که آیا  از نظر قدرت بازی به جایی رسیده است که حتی با حضور نوشاد هم بدون باخت قهرمان شود یا خیر گفت:  نه اگر من در رقابت های دسته برتر و مرحله اول انتخابی تیم ملی اول شدم به خاطر  غیبت برادرم نوشاد بود و وی بازیکن قدرتمندی است و من تا نوشاد فاصله دارم.

 عالمیان اضافه کرد: تیم بانک دی که در لیگ امسال با آن قرار داد بسته ایم تیم خوبی است اما امیدوارم در لیگ سال آینده ایران نباشم و شرایطی فراهم شود تا  به همراه برادرم در لیگ های کشورهای خارجی به خصوص آلمان شرکت کنم زیرا در آنجا و در کنار حریف تمرینی قوی می توانیم سطح بازی خودمان را بالا ببریم.

 وی از اعزام های برون مرزی هم ناراضی بود: متاسفانه فدراسیون بودجه ندارد تعداد تورنمنت های بین المللی که شرکت می کنیم بسیار کم شده است./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.