عالیشاه: انتظارات از من بالا رفته اما روی پله اولم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

امید عالیشاه

 

امید عالیشاه اظهار داشت: با تصمیم علی دایی اولین باری بود که موفق شدم در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار بگیرم و خدا را صد هزار مرتبه شکر می‌کنم که توانستم جواب اعتماد دایی و هواداران را بدهم. این برایم یک دنیا ارزش دارد.

وی افزود: اما از همین جا می‌گویم من کاری نکردم و تلاش همه بچه‌ها بود تا من در یک ریباند گل بزنم ما بعد از ۱۰ نفره شدن چهاربرابر همه دویدیم و خدا هم نتیجه زحمات را به ما داد. علی‌رغم اینکه ملوان تیم بدی نبود ولی ما می‌توانستیم به این تیم گل‌های بیشتری بزنیم.

وی دربارهٔ اولتیماتوم دایی در رختکن به بازیکنان گفت:‌ بنده خدا دایی پس از باخت مقابل سایپا تحت فشار بود اما به نظرم تهدید دایی روحیه بچه‌ها را چند برابر کرد. جنگندگی را بیشتر کرد و نتیجه‌اش هم برد بود.

وی دربارهٔ دومین ضربه‌اش که به تیر دروازه خورد نیز گفت: روزی‌ام نبود تا گل دوم را بزنم راضی‌ام به رضای خدا. همان یکدانه که ۳ امتیازی بود زدم برایم کافی بود. من بسیار سعی کردم تا گل دوم را بزنم، اما قسمتم این بود تا توپ به تیر دروازه بخورد. 

مهاجم قرمزپوشان با اشاره به انتظارات بالا از این به بعد از خودش نیز گفت: می‌دانم که از این به بعد انتظارات از من بالا است. باور کنید دیشب تا صبح فکر همین مسئله بودم اما من هنوز روی پله اول هستم و هیچ کاری نکردم. کارم سخت است، انشاءالله بتوانم با کمک خدا، حمایت طرفداران و استفاده از تجربه دایی و بازیکنان خوب پرسپولیس باز هم برای این تیم موثر باشم. عزت و ذلت دست خداست اما بازیکن هم باید با تمام وجود تلاش کند.

وی در مورد سقف آرزوهایش در پرسپولیس گفت: اول دوست دارم به هر نحوی که شده در قهرمانی پرسپولیس سهیم باشم، دوم اینکه می‌خواهم مسافر جام جهانی باشم و انشاءالله در مرحله پایانی می‌خواهم از پرسپولیس لژیونر شوم. البته همه چیز دست خداست؛ شبانه‌روز تلاش خواهم کرد تا به هدفم برسم. من روز قبل واقعا هواداران پرسپولیس من را شرمنده کردند و مطمئن باشند با یک گل همه چیز برای من تمام نشده و در بازی‌های آینده به مراتب پرقدرت‌تر و با روحیه بهتری ظاهر خواهم شد.

 

فارس

http://khanevarzesh.com |
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.