عالیشاه: اگر ریسک کنم شاید یک ماه خارج باشم/ بازی با تراکتورسازی حکم فینال را دارد

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – امید عالیشاه مهاجم پرسپولیس در آستانه بازی با تراکتورسازی به سبب مصدومیت نمی‌تواند تیمش را همراهی کند هر چند که آسیب‌دیدگی او تقریبا تمام شده ولی کادرفنی پرسپولیس تصمیم گرفت تا عالیشاه برای این بازی استراحت کند.

به گزارش ممتاز؛عالیشاه ابتدا در مورد غیبت مقابل تراکتورسازی گفت:«‌ من دوست داشتم مقابل تراکتور بازی کنم و تا آنجا که امکان دارد به پرسپولیس کمک کنم ولی در نهایت قرار شد که برای این بازی استراحت کنم. من تمرینات خوبی را در این چند روز پشت سر گذاشتم ولی بخش اصلی که مربوط به استارت زدن است را انجام ندادم و نمی‌دانم شرایطم در این خصوص چگونه خواهد بود.»

او تاکید کرد:« شرایط بازی با شرایط تمرین بسیار فرق دارد و اگر ریسک کنم امکان دارد که یک ماه خارج باشم. با اینکه دوست داشتم پرسپولیس را همراهی کنم ولی متاسفانه این موضوع امکانپذیر نشد و امیدوارم در بازی‌های آینده در ترکیب تیم قرار بگیرم.»
عالیشاه در خصوص دیدار حساس پرسپولیس و تراکتور افزود:« این بازی برای ما حکم فینال را دارد و حساسیت آن را به خوبی درک می‌کنیم. آنها تیم خوبی دارند و در زمین خودشان بازی می‌کنند ولی ما باید برای حفظ صدرنشینی تراکتور را شکست بدهیم. شانس برد دو تیم بستگی به شرایط بازی دارد ولی امیدوارم در نهایت نتیجه به سود ما تمام شود.»

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.