عالیشاه: نباید زمان را از دست بدهیم/ قبل از فکر کردن به تیم ملی باید برای پرسپولیس مفید باشم

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – امید عالیشاه می گوید با توجه به زمان باقی مانده تا آغاز فصل، بازیکنان پرسپولیس نباید زمان را از دست بدهند.

به گزارش ممتاز و به نقل از پایگاه اینترنتی رسمی باشگاه پرسپولیس؛ امید عالیشاه ستاره جوان و تازه وارد تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «پیروزی برابر تراکتورسازی روحیه خوبی در تیم ایجاد کرده است. این پیروزی را در حالی به دست آوردیم که بدن‌ها هنوز سنگین است و به شرایط عادی برنگشته اما از نظر روحی تاثیر خوبی گذاشت.»

وی ادامه داد: «با توجه به عقب افتادن دیدارهای لیگ تا آغاز مسابقات فرصت کافی داریم تا آماده شویم. تلاش می‌کنیم با توجه به بازی‌های تدارکاتی که آقای دایی در نظر گرفته‌اند از نظر بدنی و تاکتیکی به شرایط مطلوب برسیم و بتوانیم فصل را با نتایج خوب آغاز کنیم و زمان را از دست ندهیم.»

هافبک پرسپولیس دربارهٔ فشار توقعات از تیم ناشی از شرایط تیم در سال‌های قبل توضیح داد: «فشار توقعات از تیم پرسپولیس همیشه بالا است و این وضعیت تشدید شده است. به همین سبب تلاش می‌کنیم از هفته ابتدایی بتوانیم به نتیجه برسیم تا این فشار را کمتر کنیم. از سوی دیگر شرایط با دو سال قبل از این جهت متفاوت است که یک مربی خوب و با تجربه مثل علی دایی بالای سر تیم است.»

عالیشاه دربارهٔ شرایط خود در پرسپولیس و اینکه بتواند در تیم ملی جایگاه محکمی پیدا کند تصریح کرد: «اینجا جو خوبی وجود دارد. در کل همه چیز خوب پیش می‌رود. البته طی روزهای قبل یک آسیب‌دیدگی از ناحیه کمر داشتم که بیشتر گرفتگی عضلانی به نظر می‌رسید و منتظر جواب MRIهستم. قبل از این مشکل خاصی وجود ندارد.»

او ادامه داد: «طبعا هدف هر فوتبالیستی راهیابی به تیم ملی است ولی قبل از آن باید در بازی‌های لیگ و برای باشگاهم بازی‌های خوبی انجام بدهم. انتخاب پرسپولیس برای من یک انتخاب آگاهانه بود. از یک طرف پرسپولیس تیم بزرگی است و از سوی دیگر حضور شخص آقای دایی بسیار تاثیرگذار بود. من دو سال با ایشان کار کرده‌ام و شناخت خوبی که از من دارند، کمک بزرگی برای رسیدن به موفقیت خواهد بود.»

هافبک – مهاجم پرسپولیس دربارهٔ پست بازی خود و دیدگاه‌های متفاوت دربارهٔ جوانگرایی پرسپولیس اینگونه می‌گوید: «آقای دایی در راه آهن بیشتر در هافبک چپ و راست از من استفاده می‌کرد و الان در تمرینات هم غیر از این نیست. در مورد مجموعه تیم هم فکر می‌کنم الان پرسپولیس با درایت سرمربی و مسوولان تیم به تعادل خوبی رسیده است. در تیم، هم بازیکنان با سابقه و هم بازیکنان جوان حضور دارند. ما هم جوان‌های بی‌تجربه نیستیم. هر چند پرسپولیس برای هر فوتبالیستی یک تجربه متفاوت است اما در اروپا می‌بینیم که سن و سال ما سنی است که بازیکنان در آن اوج می‌گیرند.»

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.