عامل اصلی گرانی‌های اخیر شیوه مدیریت دولت است

دبیرکل جامعه اصناف و بازار:

ایران > احزاب
دبیرکل جامعه اصناف و بازار گفت: متاسفانه احمدی‌نژاد همیشه به جای پاسخ گویی سوال می‌کند که این به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

دبیرکل جامعه اصناف و بازار تا کید کرد: نباید گذاشت دولت نتیجه عملکرد نادرستش را به گردن دیگران بیندازد. متاسفانه احمدی‌نژاد همیشه به جای پاسخ گویی سوال می‌کند که این به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

احمد کریمی اصفهانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به افزایش بی‌رویه قیمت سکه و ارز خاطرنشان کرد: بهتر است دولت پیش از هر چیز صداقت داشته باشد و ملت را از خود بداند نه اینکه هر روز اعلام کند افزایش قیمت ارز به دلیل وجود باندهای سیاسی است.

وی با تاکید بر اینکه ما در صداقت دولت شک داریم، تصریح کرد: مساله بوجود آمده باید توسط شورای پول و اعتبار و بوسیله کلیه اقتصاددان کشور حل شود اما متاسفانه دولت هر روز مساله جدیدی را مطرح می‌کند به گونه‌ای که می‌توان با صراحت گفت که عامل اصلی گرانی‌های اخیر شیوه مدیریت دولت است.

کریمی اصفهانی با اشاره به تبعات منفی آشفتگی بازار اقتصادی کشور تصریح کرد: چنین وضعی موجب می‌شود تا قشر آسیب پذیر جامعه لطمه زیادی ببینند که این ظلم به نظام محسوب می‌شود.

دبیرکل جامعه اصناف و بازار با بیان اینکه مجلس باید دولت را در موردعملکردش مورد بازخواست قرار دهد، گفت: ما از امکانات خوبی برخوردار هستیم اما سوء مدیریت وضع را به اینجا رسانده است.

کریمی اصفهانی با تاکید بر اینکه نباید گذاشت دولت هر کاری می‌کند را به گردن دیگران بیندازد، عنوان کرد: متاسفانه احمدی‌نژاد همیشه به جای پاسخ گویی سوال می‌کند که این به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

وی اضافه کرد: اگر این روال ادامه پیدا کند تا پایان دوره دهم شاهد وضعیتی به مراتب بد‌تر خواهیم بود مگر اینکه ترمز نظارتی باشد که دولت را مهار کند.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.