عامل قتل دکه دار! مراقصاص کنید

جامعه

جوانی که به خاطر خوردن یک سیلی متصدی یک دکه روزنامه فروشی را با ضربات چاقو از پا درآورده بود صبح دیروز محاکمه شد و از قضات دادگاه کیفری خواست حکم قصاص او را صادر کنند.

به گزارش خراسان، چندی قبل پسر جوانی به کلانتری آزادی رفت ومدعی شد شب گذشته روزنامه فروش محله شان در خیابان کارون را با ضربات چاقو کشته است. این جوان به نام امین گفت شب گذشته مرد روزنامه فروش به نام میرفیاض به او سیلی محکمی زده و باعث عصبانیت اش شده و او هم با ۵ ضربه چاقو جانش را گرفته است.به این ترتیب پرونده اتهامی وی با صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست به شعبه ۷۴ دادگاه کیفری استان ارجاع شد و صبح دیروز امین پای میز محاکمه ایستاد.در ابتدای جلسه نماینده دادستان و اولیای دم خواستار قصاص امین شدند.

سپس امین در دفاع از خود گفت: من با میرفیاض اختلافی نداشتم و دلیلی نداشت که بخواهم او را بکشم. چند روز قبل از حادثه یکی از دوستانم چند کارت شارژ از دکه مقتول سرقت کرد و او می خواست از دوستم شکایت کند اما من پادرمیانی کردم تا از دوستم شکایت نکند. چند روز بعد در حالی که قرص ترامادول و دیازپام خورده و گیج بودم از مقابل دکه روزنامه فروشی عبور می کردم که میرفیاض به طرفم آمد و ناگهان سیلی محکمی به صورتم زد. من هم که حال خوشی نداشتم با چاقویی که در جیبم بود ۵ ضربه به گردنش زدم و فرار کردم. فردای آن روز وقتی فهمیدم مرد روزنامه فروش مرده است به کلانتری رفتم و خودم را تسلیم کردم.

امین ادامه داد: می دانم که مستحق قصاص هستم و از قضات می خواهم حکم قصاصم را صادر کنند.در پایان این جلسه ۵ قاضی شعبه ۷۴ وارد شور شدند و به زودی نظر خود را در این باره اعلام می کنند.


اخبار جامعه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.