عباس:برای رسیدن به اهداف ملی و پیروزی چاره‌ای جز وحدت نداریم

۱۵م دیماه ،

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز(جمعه) در سخنرانی به مناسبت چهل‌وهشتمین سالروز تاسیس جنبش فتح تاکید کرد: هیچ جایگزینی به جای وحدت برای رسیدن به اهداف ملی و پیروزی وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه اینترنتی اینترنتی النشره، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز (جمعه) به مناسبت جشنی که برای چهل‌وهشتمین سالروز تاسیس جنبش فتح در نوار غزه برگزار شده بود، سخنرانی تلویزیونی را ایراد کرد.

وی در این اظهارات خاطرنشان کرد: وحدت ملی در حقیقت اساس و پایه‌ای است که همکاری ملی فلسطین بر آن استوار است.

عباس همچنین افزود: هیچ جایگزینی به جای وحدت برای تحقق اهداف ملی و رسیدن به پیروزی وجود ندارد.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در ادامه افزود: مساله فلسطین امروز به نماد آزادی ، مبارزه و قیام علیه ظلم در سراسر جهان تبدیل شده است. همه تلاش خود را برای فراهم کردن راه‌های ایستادگی بیشتر ملت فلسطین به کار خواهیم بست.

عباس دربارهٔ وحدت فلسطینی و آشتی ملی نیز گفت: اگر وحدت در چارچوب سازمان آزادی بخش فلسطین نبود نمی‌توانستیم اوضاع فلسطین را از وضعیت ناامیدکننده‌اش به وضعیتی مهم و جایگاهی با ارزش در محافل و مجامع بین‌المللی ارتقا دهیم.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با اشاره به اینکه شهر قدس در حال حاضر هدف اقدامات شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی است، خاطرنشان کرد: وظیفه همه ما این است که برای نجات پایتخت ابدی‌مان قدس تلاش کنیم.

عباس همچنین اعلام کرد که همه ما برای پایان دادن به محاصره نوار غزه اهمیت قائل بوده و تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.