عباسی:اجرای بدون وقفه پروژه های ورزشی ازاولویت های مهم است

به گزارش ایرنا، محمد عباسی روز دوشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی ۱۲ پروژه ورزشی سفر مقام معظم رهبری به شهرستان کنگان استان بوشهر افزود:رویکرد این وزارتخانه اجرایی کردن پروژه های ورزشی است و هر پروژه ای که کلنگ زنی می شود باید به هر قیمت در حداقل زمان و با نهایت کیفیت احداث شود.

وی دربخش دیگری از سخنان خود اظهارداشت: اختصاص ۸۰ میلیارد ریال از محل سفر پرخیر و برکت رهبر معظم انقلاب به توسعه ورزش شهرستان کنگان نشان از نگاه ارزشمند و عالی معظم له به امر ورزش دارد.

عباسی بیان کرد: زمینه های خدمت رسانی در کشور مدیون امام (ره) و شهداست و باید با تلاش و کوشش و همت مضاعف در خدمت به مردم شکر این نعمت ها را بجای آوریم.

وزیر ورزش و جوانان گفت:دولت احمدی نژاد به اندازه تمامی دولت های قبل فضاهای ورزشی در کشور ساخته است.

عباسی به شیطنت های دشمنان علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد واظهار داشت: همه باید دست در دست هم دهیم و در راه یکپارچه سازی وآبادی کشور بکوشیم.

فرماندار کنگان نیز در این آیین گفت: به برکت دولت نهم و دهم هم اکنون چندین مجموعه ورزشی در شهرستان کنگان افتتاح و یا در دست اجراست.

تیمور یزدان شناس افزود: در برنامه ریزی های شهرستانی به گونه ای اعمال مدیریت شده که همه پنج شهر و روستاهای بزرگ شهرستان کنگان از مجموعه ورزشی برخوردار باشند. ک/۲

۷۲۰۸/۵۳۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۹۹۴۷۲


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.