عباسیان به من نارو گفت/ بلدنیستم فیلم انتخاباتی بسازم

جلیلی در گفت و گو با خبرگزاری هنر ایران:

ابوالفضل جلیلی کارگردان گزیده کار سینمای ایران گفت: قرار بود فیلم ˝شطرنج˝ را برای موسسه رسانه های تصویری بسازم که مراحل نگارش اش طول کشید و مدیریت رسانه های تصویری به محمدرضا عباسیان سپرده شد و مدیر تازه موسسه به من گفت که دیگر نمی خواهد این فیلم را برای موسسه تولید کند.

ابوالفضل جلیلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری هنر ایران دربارهٔ ساخت فیلم انتخاباتی برای کاندیدا خاص گفت : من بلد نیستم فیلم انتخاباتی بسازم و ساخت فیلم انتخاباتی را تکذیب می کنم.

ابوالفضل جلیلی در باره فعالیت هایش گفت: در زمان آقای داروغه زاده قرار بود فیلم “شطرنج” را برای موسسه رسانه های تصویری بسازم که مراحل نگارش اش طول کشید و مدیریت رسانه های تصویری به محمدرضا عباسیان سپرده شد و مدیر تازه موسسه به من گفت که دیگر نمی خواهد این فیلم را برای موسسه تولید کند.

جلیلی اضافه کرد : محمدرضا عباسیان به من نارو زد و از صداقتی که داشتم لطمه خوردم. آقای عباسیان به من گفت که قرار است بازرسی از سازمان مراجعه کند. شما یک نامه بنویس و امضا کن که من پول شما را داده ام و یا هزینه تولید را در اختیارت قرار داده ام. من هم بر حساب صداقت این کار را کردم و بعد از پی گیری های فراوان هیچ پولی به دست من نرسید و محمدرضا عباسیان از سمت خود استفعا داد و من برای اولین بار است که دلم برای جواد شمقدری سوخت که تنها ماند.

کارگردان فیلم “گل یا پوچ” ادامه داد: من نمیتوانم در ایران فیلم بسازم و تصمیم گرفتم که با خارجی ها کار کنم. هر چند وقت یک بار دوستانی که درژاپن دارم جویای احوال من می شوند و از من می خواهند که به ژاپن بروم و برای آن ها فیلم بسازم اما در کشور خودم با من چنین رفتاری نمی شود. نگارش فیلمنامه تازهی با عنوان “مسیر معکوس” را به پایان رساندم و قرار است به زودی این فیلم را در ژاپن بسازم.

 پایان پیام/
 


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.