عباسی: جنگ در سوریه باعث از هم‌پاشی یک روزه اسرائیل می‌شود

وی افزود: در سال ۱۹۹۳ گروهی از افراطیان حکومت آمریکا کتابی را با عنوان «شاه جنوب» چاپ کردند که بازگشت به امپراطوری رم را در آن نمایه‌گذاری کردند و شخصیت شاه شمال را هم مبتنی بر مطالب کتاب دانیال نبی رقم زدند. که قرار است در دوران آخرالزمان میان شاه شمال و شاه جنوب جنگ عظیمی دربگیرد. این عده از افراطی‌های آمریکایی می‌گویند که این درگیری‌ها میان ایران و شاه شمال خواهد بود چنین افسانه‌پردازی‌ها و گمانه‌زنی‌هایی که حکایت از ضعف تئوریک نظام غرب دارد در شرایطی بیان می‌شوند که ۱۶ تریلیون دلار بدهی خارجی روی دست آمریکایی‌ها مانده و ۲۷ کشور اتحادیه اروپا به شدت درگیر مسائل اقتصادی هستند. بنابراین جریانی را علم کردند که بیداری اسلامی را منحرف کنند.

عباسی ادامه داد: اولین موج بیداری اسلامی در جهان در ایران بود. دومین موج آن در لبنان و فلسطین بود و موج سوم هم در ۱۲ کشور عربی رخ داد پس طبق نظرات آمریکا و غرب باید به سمت موج سوم تاخت. مقام معظم رهبری سال گذشته اشاره به موج چهارم کردند که در اروپا شکل می‌گیرد و موج پنجم هم که شهریور سال گذشته موجب شکل گیری جنبش وال استریت شد که تا متن خود کاخ سفید هم پیش رفت.

این استراتژیست گفت: می خواهم به همکاران استراتژیستمان در آمریکا بگویم که قصد دارید با تروریسم عریان و خشونت علنی در سوریه انقلاب کنید! بزرگترین اشتباه استراتژیک شما این بود که با خشونت علنی شروع کردید و وهابیت و طالبان را به صحنه آوردید. در هیچ بزنگاه تاریخی سراغ نداریم که وهابیت و طالبان علیه اسرائیل عمل کرده باشند اما در حال حاضر حضور پررنگشان را در ناآرامی های سوریه شاهدیم.
 


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.